Тест:

Тема 1

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 36 балів

Що таке математична модель задачі?

2:

З кількома правильними відповідями

2 з 36 балів

В яких операторах правильно організовано введення з клавіатури дійсного значення?

3:

На встановлення відповідності

4 з 36 балів

Установіть відповідність між умовами задач і їх математичними моделями.

1

У магазині придбали олівці по 6 грн і зошити по 5 грн. Вартість всієї покупки склала 68 грн. Скільки коштують 1 олівець і 1 зошит?

А

6х + 5у = 68

2

Як можна розміняти 2 гривні монетами по 25 і 50 копійок?

Б

25х + 50у = 200

3

Зошити коштують 1,8 грн. Яку найбільшу кількість зошитів можна придбати за у грн?

В

х = у*100 // 180

4

У зоопарку є страуси й верблюди. Відомо, що разом у них 35 голів і 94 ноги. Скільки страусів і скільки верблюдів мешкають у зоопарку?

Г

4:

З кількома правильними відповідями

3 з 36 балів

Який запис оператора присвоєння є правильним?

5:

На встановлення відповідності

4 з 36 балів

Установіть відповідність між виразами і їх результатами.

1

25//3

А

8

2

25%3

Б

1

3

5**2

В

25

4

25%10

Г

5

6:

На встановлення відповідності

3 з 36 балів

Установіть відповідність між величинами і типами, до яких вони належать.

1

Назва цукерки

А

Рядки

2

Кількість цукерок

Б

Цілі числа

3

Маса цукерок

В

Числа з плаваючою крапкою

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 36 балів

Повторення (цикл) — це така організація дій в алгоритмі, за якої:

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 36 балів

Розгалуження — це така організація дій в алгоритмі, за якої:

9:

На встановлення відповідності

4 з 36 балів

Установіть відповідність між операторами і діями, які вони реалізують.

1

0501i2vu-d524-213x96.jpg

А

Якщо числа а і b не рівні, змінній а надати значення b

2

0501i2w0-2c68-268x114.jpg

Б

Менше зі значень змінних а і b замінити нулем, а у випадку їх рівності замінити нулями обидва значення

3

0501i2wa-4289-291x272.jpg

В

Менше з чисел а і b замінити півсумою цих чисел, а більше — їх добутком

4

0501i2wq-50d4-213x159.jpg

Г

Подвоїти числа a, b, c, якщо вони впорядковані за зростанням (a < b < c)

10:

На встановлення відповідності

3 з 36 балів

Дано циклічну конструкцію:

0501i2z1-3b7b-458x138.png

Установіть відповідність між фрагментами і твердженнями.

1

Цикл for і виконається

А

2 рази

2

Цикл for j виконається

Б

6 разів

3

Цикл for k виконається

В

12 разів

11:

На встановлення відповідності

4 з 36 балів

Установіть відповідність між операторами і їх призначенням.

1

print(a[::2])

А

Надрукувати символи рядка а з парними індексами

2

print(a[0])

Б

Надрукувати першу літеру рядка a

3

print(a[-3])

В

Надрукувати третю з кінця літеру рядка a

4

for c in a: print(c)

Г

Переглянути рядок а по буквах

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 36 балів

Яка функція повертає кількість символів, з яких утворено рядок?

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 36 балів

Визначити код будь-якого символу можна за допомогою функції:

14:

На встановлення відповідності

3 з 36 балів

Установіть відповідність між операторами і їх призначенням.

1

def sum(a, b):

А

Заголовок функції

2

print(a+b)

Б

Тіло функції

3

sum(3, 5)

В

Оператор виклику функції

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 36 балів

Дано рядок: a = 'ми вивчаємо мову Python'

Який оператор було виконано, якщо змінна b отримала значення 23?

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

1. Напрямки та інструменти вебдизайну

1. Напрямки та інструменти вебдизайну

30

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
10—11 клас

33 грн

Підсумкова робота з теми «Лінійні алгоритми»

Підсумкова робота з теми «Лінійні алгоритми»

101

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
5 клас

50 грн

6. Комп'ютерні публікації

6. Комп'ютерні публікації

166

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
9 клас

20 грн

Тема 1. Інформація і комп’ютер

Тема 1. Інформація і комп’ютер

43

Аватар профіля Лагодюк Павло Степанович
Інформатика
5 клас

30 грн

Тема 1. Комунікація та взаємодія

Тема 1. Комунікація та взаємодія

59

Аватар профіля Лагодюк Павло Степанович
Інформатика
7 клас

30 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2574

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1440

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

686

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

363

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

324

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас