Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапевтичні методи у роботі з дітьми з ООП в освітньому середовищі
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. 9 клас

Відправити запит автору на отримання доступу до цього тесту
Автор опублікував тест у Бібліотеці тестів з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до тесту (перегляд усіх запитань та створення проходжень) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Тест укладено за новою програмою з української мови для 5-9 класів зі змінами 2017 року для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Тестові завдання різного рівня складності з однією, кількома відповідями, на встановлення відповідності та такі, що передбачають короткі самостійні відповіді учнів. Для учнів 9 класів, учителів, батьків.

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Тест укладено за новою програмою з української мови для 5-9 класів зі змінами 2017 року для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою н

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Прочитайте текст і виконайте завдання 1–6. 

Способи контролю над пандемією коронавірусу

(за Адамом Кучарським, експертом з інфекційних захворювань)

Коли говоримо про спалахи, стримування - це ідея, що можна зосередити зусилля на максимальному контролі хворих і контактів із ними. Ви ізолюєте їх, визначаєте, з ким вони контактували, хто потенційно може бути зараженим, і потім ви можете знайти цих людей, певно, відправити їх на карантин, щоб запобігти подальшій передачі вірусу. Тож це спеціалізований, цільовий метод, і для ВГРС (важких гострих респіраторних синдромів) він дійсно спрацював. Але, думаю, слід буде обстежити значну кількість людей з групи ризику. Якщо кількох пропустите, може бути спалах.

Якщо стримування недостатньо, у цьому випадку знадобляться величезні зміни в наших діях у соціумі. Це вимагатиме уникнення того, що могло б розповсюджувати вірус. Кожен член суспільства буде змушений зменшити кількість контактів у середньому, мабуть, на дві треті, щоб ситуація була під контролем. Це, мабуть, буде дистанційна робота, зміна способу життя, як-от: у які людні місця ви ходите чи де обідаєте. І, звісно, такі заходи, як закриття шкіл та інші, якими можна спробувати хоча б скоротити змішування соціальних прошарків населення.

  1. Заголовок тексту передає

  1.  

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Прочитайте поданий нижче текст. Визначте його стиль.

Коли говоримо про спалахи, стримування - це ідея, що можна зосередити зусилля на максимальному контролі хворих і контактів із ними. Ви ізолюєте їх, визначаєте, з ким вони контактували, хто потенційно може бути зараженим, і потім ви можете знайти цих людей, певно, відправити їх на карантин, щоб запобігти подальшій передачі вірусу. Тож це спеціалізований, цільовий метод, і для ВГРС (важких гострих респіраторних синдромів) він дійсно спрацював. Але, думаю, слід буде обстежити значну кількість людей з групи ризику. Якщо кількох пропустите, може бути спалах.

Якщо стримування недостатньо, у цьому випадку знадобляться величезні зміни в наших діях у соціумі. Це вимагатиме уникнення того, що могло б розповсюджувати вірус. Кожен член суспільства буде змушений зменшити кількість контактів у середньому, мабуть, на дві треті, щоб ситуація була під контролем. Це, мабуть, буде дистанційна робота, зміна способу життя, як-от: у які людні місця ви ходите чи де обідаєте. І, звісно, такі заходи, як закриття шкіл та інші, якими можна спробувати хоча б скоротити змішування соціальних прошарків населення.

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Прочитайте текст.

Коли говоримо про спалахи, стримування - це ідея, що можна зосередити зусилля на максимальному контролі хворих і контактів із ними. Ви ізолюєте їх, визначаєте, з ким вони контактували, хто потенційно може бути зараженим, і потім ви можете знайти цих людей, певно, відправити їх на карантин, щоб запобігти подальшій передачі вірусу. Тож це спеціалізований, цільовий метод, і для ВГРС (важких гострих респіраторних синдромів) він дійсно спрацював. Але, думаю, слід буде обстежити значну кількість людей з групи ризику. Якщо кількох пропустите, може бути спалах.

Якщо стримування недостатньо, у цьому випадку знадобляться величезні зміни в наших діях у соціумі. Це вимагатиме уникнення того, що могло б розповсюджувати вірус. Кожен член суспільства буде змушений зменшити кількість контактів у середньому, мабуть, на дві треті, щоб ситуація була під контролем. Це, мабуть, буде дистанційна робота, зміна способу життя, як-от: у які людні місця ви ходите чи де обідаєте. І, звісно, такі заходи, як закриття шкіл та інші, якими можна спробувати хоча б скоротити змішування соціальних прошарків населення.

Друге речення поєднано з першим зв’язком

Запитання №4 З кількома правильними відповідями

Запитання №5 З кількома правильними відповідями

Запитання №6 З кількома правильними відповідями

Запитання №7 На встановлення відповідності

Запитання №8 На встановлення відповідності

Запитання №9 На встановлення відповідності

Запитання №10 З полем для вводу відповіді

Запитання №11 З полем для вводу відповіді

Запитання №12 З полем для вводу відповіді

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього тесту
Автор опублікував тест у Бібліотеці тестів з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до тесту (перегляд усіх запитань та створення проходжень) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

12

Аватар профіля Тішко Світлана Михайлівна
Українська мова
9 клас

25 грн

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

267

Аватар профіля Петренко Світлана Миколаївна
Українська література
9 клас

40 грн

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності ( тестування)

Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності ( тестування)

118

Аватар профіля Боярова Лариса Олексіївна
Українська мова
9 клас

20 грн

Контрольна робота. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

Контрольна робота. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності

588

Аватар профіля Тішко Світлана Михайлівна
Українська мова
9 клас

35 грн

Контрольна робота "Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності"

Контрольна робота "Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності"

109

Аватар профіля Басій-Волошина Валентина Володимирівна
Українська мова
6 клас, 9 клас, дорослі та змішані

33 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

1990

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

852

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

546

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

1057

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

1183

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас