Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З кількома правильними відповідями
Вибери правильні твердження про текст.
№2:
З полем для вводу відповіді
Поділи текст на речення. Запиши числом кількість речень.
Дуби живуть надзвичайно довго серед них трапляються справжні патріархи дуби-довгожителі налічують понад тисячу років старі дуби охороняються законом як найціннніші пам'ятки природи.
№3:
На встановлення відповідності
Установи відповідність між визначенням тексту і його назвою.
У тексті є наявний доказ або заперечення щодо висловленого твердження.
текст - розповідь
У тексті хтось або щось описується.
текст - опис
У тексті автор висловлює власні переживання, враження, думки.
текст - міркування
У тексті розповідається про подію чи явище.
текст - есе
№4:
З вибором правильної відповіді у тексті
Текст виражає [потрібну, закінчену, власну] думку.
Текст можна розділити на [кілька повідомлень, абзаци, описи].
Записані послідовно заголовки або запитання до кожної частини тексту називають [змістом, планом, абзацем].
№5:
З кількома правильними відповідями
Познач назви частин тексту.
№6:
З однією правильною відповіддю
Прочитай. Познач текст.
№7:
З однією правильною відповіддю
Визнач, яка це частина тексту.
Зійшло сонечко. Розбудило все довкола Раненько прокинулися діти, адже сьогодні вони збиралися до лісу.
№8:
На встановлення відповідності
Прочитай деформований текст. Установи відповідність між частинами тексту і їх назвами.
зачин
У дуплі старого дуба звірятко влаштувало комору. День у день білка носила туди горіхи і жолуді.
основна частина
Із такими запасами не страшна лісовій мешканці люта зима.
кінцівка
На початку осені білочка готувалася до зими.
№9:
На встановлення відповідності
Установи відповідність.
Тема тексту -
назва тексту.
Мета тексту -
це те, про що повідомляється у тексті.
Головна думка тексту -
це для чого створений текст.
Заголовок тексту -
те, що автор хоче нам сказати, порадити, до чого закликає.
№10:
З однією правильною відповіддю
Прочитай текст. Яка мета тексту?
Їжачок – це незвичайна маленька тваринка, тіло якої вкрите колючими голочками. За розміром ці тваринки невеликі. Оченята в них, схожі на чорненькі намистинки. Носики довгі, а вушка маленькі, їх ледь видно з-під голочок.
№11:
З однією правильною відповіддю
Вибери заголовок до тексту.
Скінчилася зима. Прокинулася мурашка від довгого сну. Як гарно навколо! Сніг недавно зійшов, приємно парує вогка земля. Зеленіє перша травиця.
А ось вилізла з моху волохата квітка сон. Поворушила мурашка вусиками і поповзла собі далі. Коли це з гори щось ляп! Краплина. Так то й не дощ, а берізчині сльози. Сік капає.
Побігла мурашка по березовий сік.
№12:
З однією правильною відповіддю
До якого тексту можна поставити питання що відбулося?
№13:
З однією правильною відповіддю
До якого тексту можна поставити питання який?
№14:
З однією правильною відповіддю
Який текст має таку будову:
Твердження
Доведення
Висновок
№15:
З кількома правильними відповідями
За поданим зачином утвори текст. Вибери три речення, за допомогою яких можна продовжити текст - опис.
Бабуся подарувала внукам хом'яка.
№16:
З однією правильною відповіддю
Визнач тип тексту.
Ми збирали гриби у лісі. Було тихо.
Раптом подув прохолодний вітер. Кучеряві берізки затріпотіли вітами.Небо почали затягувати хмари. Загриміло, заблискало. Полив дощ, як з відра.
Птахи заховались у гнізда. Ми побігли до куреня.
№17:
З однією правильною відповіддю
Визнач тип тексту.
Який чудовий у мене сьогодні настрій! Аж душа співає! Хочеться усім усміхатися, говорити приємні слова. Хоч би ніхто мені його не зіпсував.
№18:
З однією правильною відповіддю
Прочитай текст. Визнач тип тексту.
Коли я повертаюсь зі школи, мене завжди зустрічає Рекс. А сьогодні він не вибіг мені назустріч.
Це тому, що в тата розпочалася відпустка. І він на кілька днів поїхав на озеро порибалити. Узяв палатку, рюкзак з речами і Рекса. Щоб він теж побував на природі. Та й татові з Рексом не буде самотньо.
Ось чому сьогодні мій чотирилапий друг мене не зустрів.
№19:
З однією правильною відповіддю
Визнач частину тексту - міркування.
Отже, вогонь може бути другом, а може стати і ворогом.
№20:
На послідовність
Установи послідовність речень у тексті.
Залишився у цуценяти тільки хвіст у зубах.
Ящірка сиділа і грілася на сонечку.
Цуценя пирхнуло і відкинуло його.
А ящірка сидить під каменем і новий хвіст вирощує.
До неї підкралося цуценя і схопило за хвіст.
Ящірка вивернулася і втекла.
№21:
З вибором правильної відповіді у тексті
Тексти оголошень, заяв, інструкцій, наказів та інших документів називаються [науковими, діловими, художніми].
Вірші, казки, оповідання - це [наукові, художні, ділові] тексти.
Статті наукових журналів, енциклопедій, словників, підручників - це [художні, науково-популярні] тексти.
№22:
З однією правильною відповіддю
Познач ту групу слів, яку ти обереш для наукового опису сороки.
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: