Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З кількома правильними відповідями
Вкажіть які існують кути
№2:
З однією правильною відповіддю
Чи можуть два суміжні кути мати 800 і 800 ?
№3:
На послідовність
Відновіть визначення, встановивши правильну послідовність
якщо одна сторона спільна
а дві інші сторони цих кутів
є доповняльними променями
два кути називають суміжними
№4:
З кількома правильними відповідями
Яка пара кутів може бути суміжними?
№5:
З однією правильною відповіддю
Яке з поданих тверджень є хибним?
№6:
З однією правильною відповіддю
Знайдіть кути, які утворюються при перетині двох прямих, якщо сума двох із них дорівнює 1000
№7:
Із заповненням пропусків у тексті
Якщо градусні міри суміжних кутів відносяться як 3 : 2, о їх градусна міра 0 і 0
№8:
З однією правильною відповіддю
Один з вертикальних кутів дорівнює 35°. Скільки градусів дорівнює другий кут?
№9:
З однією правильною відповіддю
Кутом між прямими, що перетинаються, називається … з кутів, що утворюється при перетині.
№10:
З однією правильною відповіддю
Скільки пар вертикальних кутів утворюється при перетині прямих, зображених на малюнку (враховуємо тільки кути, які не мають поділу на окремі частини. Наприклад, кут AED не враховуємо, бо він розділений на частини променем EF)?
№11:
З полем для вводу відповіді
Знайдіть градусну міру вертикальних кутів якщо їх сума дорівнює 60°.
№12:
З однією правильною відповіддю
Чи є на малюнку вертикальні кути?
№13:
З однією правильною відповіддю
Укажіть хибне твердження
№14:
З однією правильною відповіддю
Якщо один із суміжних кутів дорівнює 180, то інший дорівнює ...
№15:
З однією правильною відповіддю
Якщо один із вертикальних кутів дорівнює 180, то інший дорівнює ...
№16:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між кутами та їх градусними мірами, якщо <АМВ=360,МR - бісектриса кута ВМD
<NMD
1440
<AMN
1040
<BMR
720
<RMN
360
1080
№17:
З полем для вводу відповіді
Розв'яжіть задачу за готовим рисунком ( у відповідь запишіть лише числове значення величини)
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: