Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Обрати положення, яке протирічить справжній дружбі
№2:
На встановлення відповідності
Увідповіднити положення, яке СУПЕРЕЧИТЬ дружбі
Я справжній друг, а я - подруга
мої друзі знають, що можуть розповісти мені секрет
якщо мені друг щось розповість, я зможу поділитися цією інформацією з товаришем, але попросити його її не розголошувати
я дотримуюсь планів, які будую з друзями
я слухаю друга, якщо тема мені не цікава
№3:
З однією правильною відповіддю
Друзі можуть у ваше життя привнести багато радісних моментів. Знайти ту ознаку, яка НЕ стосується дружби
№4:
З вибором правильної відповіді у тексті
Щодня ми приходимо до школи та спілкуємося зі своїми однокласниками/однокласницями. Найголовніше у дружному класі— це небайдужість один до одного, вміння співчувати та допомагати тим, хто цього потребує. Обрати ознаку, яка ЗАЙВА у дружного колектива [задоволені вчителі, підказка, кому не зрозуміло, говорять по черзі, не заздрять]
№5:
З полем для вводу відповіді
У школі трапляються сварки, бійки, штовхання, тому що діти не завжди вміють мирно розв’язувати конфлікти. Ігнорування, знущання, залякування, глузування - це (Відповідь скопіювати)
спосіб вирішення проблем
метод перевиховання учня
поведінка з метою самоствердження
№6:
З вибором правильної відповіді у тексті
Якщо ви стали свідком булінгу чи його жертвою, яке із положень НЕ використаєте в цій ситуації [зберігайте спокій, перейдіть у людне місце, покличте на допомогу друзів, не стримувати гнів на кривдника, розкажіть близьким людям]
№7:
З однією правильною відповіддю
Обрати положення, яке НЕ варто застосовувати як допомогу при булінгу
№8:
З полем для вводу відповіді
Чи потрібно підкоритися Людмилі? Яке з положень НЕ обере Людмила, щоб зберегти дружбу (Відповідь скопіювати)
П'ятикласниця Людмила Я не стерплю цю біду. | Щастя скінчено моє, відмовляється дружити... |
"Мені подобаються джинси, але це не мій стиль"
"НЕ думаю, що це головне у дружбі"
"Ти дружиш зі мною, чи джинсами"
"Якщо ти на мене тиснеш, я не буду з тобою дружити"
№9:
На встановлення відповідності
Увідповіднити спосіб НЕГАТИВНОГО впливу інформації на учня (А,Б,) його назві (1-3)
дайвінг
булінг
кібербулінг
№10:
З вибором правильної відповіді у тексті
Яку "пораду" ти НЕ даси своєму товаришу щодо протидії булінгу [не заходь у туалет, якщо задирака там, перебувай у товаристві друзів, стримуй гнів, розкажи дорослим про знущання, дій хоробро, дай відсіч]
№11:
На встановлення відповідності
Увідповіднити положення, яке НЕ суперечить дружбі
Я справжній друг, а я - подруга
я можу дружити будь з ким
я нікого не суджу, поки не дізнаюся людину по-справжньому
зі мною дружать, бо я веселий (весела)
я завжди кажу правду, якщо це і неприємно
№12:
З полем для вводу відповіді
Якщо ви отримуєте електронні листи з образами, яку дію на свій захист НЕ оберете (Відповідь скопіювати)
розкажіть про це дорослим
поговоріть про це з друзями
дайте відповідь на лист
зателефонувати на "гарячу" лінію за номером 116 111
№13:
Із заповненням пропусків у тексті
Назвіть ознаку, яка НЕ характеризує булінг (Відповідь скопіювати)
вам придумали образливе прізвисько
усі сміються, і вам весело
вас не приймають у гру
про друга/подругу поширюють плітки
у друга/подруги старшокласники вимагають гроші
№14:
На послідовність
За допомогою тесту перевірте, чи знаєте ви, як захиститися від кібербулінгу.
Написати правильну послідовність дій
Аліса почала отримувати неприємні sms-повідомлення від однокласників
Подруга Дарина помітила, що Аліса засмучена і втратила інтерес до навчання
Дарина хоче розібратися з однокласниками самостійно
Конфлікт Дарини з однокласниками може тільки погіршити ситуацію для Аліси і, можливо, завдасть неприємностей Дарині
Дарина повинна бути переконана, що Аліса отримала допомогу від адміністрації
Дарина має звернутися до адміністрації школи
Рефлексія від 33 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: