Тест для закріплення, осмислення матеріалу або перевірки знань з теми "Що таке фізичні величини та як їх вимірювати" (інтегрований курс "Пізнаємо природу", 5 клас, до підручника Д. Біди, Т. Гільберг, Я. Колісник).
Конструктор тестів
Тест для закріплення, осмислення матеріалу або перевірки знань з теми "Що таке фізичні величини та як їх вимірювати" (інтегрований курс "Пізнаємо природу", 5 клас, до підручника Д. Біди, Т. Гільберг, Я. Колісник).
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Що означає "Виміряти величину"?
№2:
З однією правильною відповіддю
Метр, кілограм, секунда, літр - це ...
№3:
З кількома правильними відповідями
З переліку вибери фізичні величини:
№4:
З однією правильною відповіддю
Міжнародною одиницею вимірювання довжини є ...
№5:
З однією правильною відповіддю
Міжнародною одиницею вимірювання маси є ...
№6:
З однією правильною відповіддю
Міжнародною одиницею вимірювання часу є ...
№7:
На встановлення відповідності
Обери прилади для кожної з перелічених фізичних величин:
час
довжина
маса
температура
№8:
З однією правильною відповіддю
Що спільного мають прилади, що зображені на малюнку?
№9:
Пошук на зображенні
Знайди на малюнку штатив:
(натисни на вибраний прилад)
№10:
З однією правильною відповіддю
Визнач об'єм рідини у зображеному на малюнку мірному циліндрі:
№11:
З полем для вводу відповіді
Визнач ціну поділки мензурки, яка зображена на малюнку. Відповідь запиши у відповідне поле тільки цифрами (без пробілів, букв, крапок та інших знаків)
№12:
На встановлення відповідності
Для кожної фізичної величини добери її позначення:
час
m
маса
V
довжина
t oC
температура у градусах Цельсія
L
t
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Комплексна підсумкова робота з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" за І семестр за групами результатів. 5 клас, НУШ