Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Інклюзивне навчання в реаліях сучасності: виклики та досвід успішної практики
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Середовище створення проектів

06.02.2024
0 0
Вміст тесту:

Запитання №1:

Пошук на зображенні

Балів: 7%

Оберіть на малюнку Область коду в середовищі створення проектів Scratch 3

Запитання №2:

Пошук на зображенні

Балів: 7%

Оберіть на малюнку Сцену з виконавцем в середовищі створення проектів Scratch 3

Запитання №3:

З однією правильною відповіддю

Балів: 7%

Запустити середовище Scratch 3 можна з допомогою значка

Запитання №4:

З однією правильною відповіддю

Балів: 7%

Запустити проєкт на виконання можна з допомогою кнопки

Запитання №5:

З однією правильною відповіддю

Балів: 7%

Як у середовищі Scratch називають виконавця?

06008jnn-71f1-192x200.png

Запитання №6:

З кількома правильними відповідями

Балів: 20%

Оберіть команди, що належать до групи Рух:

Запитання №7:

З однією правильною відповіддю

Балів: 7%

За допомогою якої кнопки в середовищі Scratch 3 можна додати розширення?

Запитання №8:

На встановлення відповідності

Балів: 27%

Встановіть відповідність між командами та групою до якої вона належить:

Команда
1

06008k1k-400d-300x81.png

2

06008k5r-07d3-197x80.png

3

06008k3z-6f8f-294x74.png

4

06008k4u-2821-199x90.png

Група
А

Рух

Б

Олівець

В

Вигляд

Г

Події

Запитання №9:

Пошук на зображенні

Балів: 7%

Вкажіть на малюнку Область спрайтів:

Запитання №10:

З однією правильною відповіддю

Балів: 7%

Як називається алгоритм призначений для виконання комп'ютером?

Безкоштовне векторне кодування та розробка веб-сайтів. технічна підтримка. інженерія програмування. програміст, веб-розробник, програмне забезпечення. програміст чоловічий плоский характер концепція ілюстрації

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Тест на тему: Середовище створення та редагування проектів Scratch 3

Тест на тему: Середовище створення та редагування проектів Scratch 3

143

Аватар профіля Сидоренко Сергій Юрійович
Інформатика
5 клас

33 грн

Створення реклами та презентація власного програмного проекту

Створення реклами та презентація власного програмного проекту

182

Аватар профіля Гузенко Карина Григорівна
Інформатика
6 клас

33 грн

Узагальнення вивченого з теми "Створення персонального навчального середовища"

Узагальнення вивченого з теми "Створення персонального навчального середовища"

21

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

20 грн

Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах

Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах

19

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

20 грн

§ 5.3 Середовище створення і виконання проєктів Scratch 3

§ 5.3 Середовище створення і виконання проєктів Scratch 3

10

Аватар профіля Коцюр Ірина Сергіївна
Інформатика
5 клас

25 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2000

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1143

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

494

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

165

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

136

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас