Тест:

Середовище створення проектів

Вміст тесту:

1:

Пошук на зображенні

1 з 15 балів

Оберіть на малюнку Область коду в середовищі створення проектів Scratch 3

2:

Пошук на зображенні

1 з 15 балів

Оберіть на малюнку Сцену з виконавцем в середовищі створення проектів Scratch 3

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 15 балів

Запустити середовище Scratch 3 можна з допомогою значка

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 15 балів

Запустити проєкт на виконання можна з допомогою кнопки

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 15 балів

Як у середовищі Scratch називають виконавця?

06008jnn-71f1-192x200.png

6:

З кількома правильними відповідями

3 з 15 балів

Оберіть команди, що належать до групи Рух:

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 15 балів

За допомогою якої кнопки в середовищі Scratch 3 можна додати розширення?

8:

На встановлення відповідності

4 з 15 балів

Встановіть відповідність між командами та групою до якої вона належить:

Команда
Група
1

06008k1k-400d-300x81.png

А

Рух

2

06008k5r-07d3-197x80.png

Б

Олівець

3

06008k3z-6f8f-294x74.png

В

Вигляд

4

06008k4u-2821-199x90.png

Г

Події

9:

Пошук на зображенні

1 з 15 балів

Вкажіть на малюнку Область спрайтів:

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 15 балів

Як називається алгоритм призначений для виконання комп'ютером?

Безкоштовне векторне кодування та розробка веб-сайтів. технічна підтримка. інженерія програмування. програміст, веб-розробник, програмне забезпечення. програміст чоловічий плоский характер концепція ілюстрації

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Тест на тему: Середовище створення та редагування проектів Scratch 3

Тест на тему: Середовище створення та редагування проектів Scratch 3

208

Аватар профіля Сидоренко Сергій Юрійович
Інформатика
5 клас

33 грн

7 клас НУШ Середовище створення проектів. Змінні. Команда присвоювання

7 клас НУШ Середовище створення проектів. Змінні. Команда присвоювання

233

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
7 клас

50 грн

Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів

Середовища створення проєктів. Створення лінійних проєктів

92

Аватар профіля Леонтьєв Дмитро Олександрович
Інформатика
7 клас

19 грн

Віконні проекти для створення графічних об'єктів

Віконні проекти для створення графічних об'єктів

41

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
7 клас

50 грн

Створення реклами та презентація власного програмного проекту

Створення реклами та презентація власного програмного проекту

240

Аватар профіля Гузенко Карина Григорівна
Інформатика
6 клас

33 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2360

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1365

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

629

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

322

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

285

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас