Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Після довгих років ажіотажу дослідники–маркетологи зіткнулися з проблемою інтеграції нових цифрових технологій в свою роботу, зазначено у працях:
№2:
З однією правильною відповіддю
Маркетингові дослідження – це:
№3:
З однією правильною відповіддю
Вкажіть зайвий елемент. Ринок і суб’єкти ринку включає в себе дослідження:
№4:
З однією правильною відповіддю
Третій напрям марктетингових досліджень:
№5:
З однією правильною відповіддю
Оптимізація для соціальних мереж (залучення на сайт відвідувачів із соціальних мереж завдяки роботі якісним контентом) - це:
№6:
З однією правильною відповіддю
Тизерна реклама – це:
№7:
З однією правильною відповіддю
Який метод збору інформації користуються найбільшою популярністю:
№8:
З однією правильною відповіддю
Для операційних діяльності Call-центру виділяють 4 основні групи показників, за якими проводиться аналіз. Вкажіть зайвий елемент:
№9:
З однією правильною відповіддю
Перший вид KPI - це:
№10:
З однією правильною відповіддю
Купівля товару, за якої покупцю потрібні додаткові консультації стосовно узгодження характеристик товару, підбору обладнання, специфічних умов оплати або доставки - це:
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: