Тест:

Семінар 4. Сучасні тренди маркетингових досліджень

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Після довгих років ажіотажу дослідники–маркетологи зіткнулися з проблемою інтеграції нових цифрових технологій в свою роботу, зазначено у працях:

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Маркетингові дослідження – це:

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Вкажіть зайвий елемент. Ринок і суб’єкти ринку включає в себе дослідження:

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Третій напрям марктетингових досліджень:

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Оптимізація для соціальних мереж (залучення на сайт відвідувачів із соціальних мереж завдяки роботі якісним контентом) - це:

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Тизерна реклама – це:

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Який метод збору інформації користуються найбільшою популярністю:

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Для операційних діяльності Call-центру виділяють 4 основні групи показників, за якими проводиться аналіз. Вкажіть зайвий елемент:

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Перший вид KPI - це:

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Купівля товару, за якої покупцю потрібні додаткові консультації стосовно узгодження характеристик товару, підбору обладнання, специфічних умов оплати або доставки - це:

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Основи маркетингового дослідження в проєкті

Основи маркетингового дослідження в проєкті

63

Аватар профіля Свердлюк Світлана Михайлівна
Технології
6 клас

35 грн

5 клас НУШ: Технології. Проєктування. Дизайн. Маркетинг та маркетингові дослідження.

5 клас НУШ: Технології. Проєктування. Дизайн. Маркетинг та маркетингові дослідження.

101

Аватар профіля Гришуніна Марина Володимирівна
Технології
5 клас

20 грн

Маркетингова діяльність підприємства

Маркетингова діяльність підприємства

208

Аватар профіля Сліпович Наталія Михайлівна
Економіка
11 клас

25 грн

Маркетингова товарна політика

Маркетингова товарна політика

375

Аватар профіля Сопіжук Майя Тарасівна
Основи маркетингу
11 клас та II курс

20 грн

Маркетингова цінова політика

Маркетингова цінова політика

161

Аватар профіля Сопіжук Майя Тарасівна
Основи маркетингу
II курс

20 грн

Схожі тести

Маркетинг технологій та його особливості

Маркетинг технологій та його особливості

125

Аватар профіля Значек Рафаела Рафаелівна
Сучасні технології маркетингу
III курс

2 семінар. Інновації в маркетинговій діяльності

2 семінар. Інновації в маркетинговій діяльності

36

Аватар профіля Значек Рафаела Рафаелівна
Сучасні технології маркетингу
III курс

Семінар 1. Сучасні маркетингові технології

Семінар 1. Сучасні маркетингові технології

99

Аватар профіля Значек Рафаела Рафаелівна
Сучасні технології маркетингу
III курс