Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Зона відповідальності команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП на кінець навчального року
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Самостійна робота "Формули скороченого множення"

07.03.2025
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: Контрольна робота 3 "Формули скороченого множення".

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Укажіть вираз, який тотожно рівний виразу (ху)2

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Укажіть вираз, який тотожно рівний виразу (п + т)(пт)

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Спростіть вираз (2х – 1)2 – 4х2

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Розкладіть на множники 64у3 + 27

5:

З полем для вводу відповіді

2 з 19 балів

Спростіть вираз (х – 2)(х2 + 2х + 4) – х2(х – 1) – (х – 4)(х + 4)

Для оцінювання цього завдання прикріпіть фото розв'язку із зошита

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

6:

З полем для вводу відповіді

2 з 19 балів

Спростіть вираз (х + у)2 + (ху)2 – 2х2

Для оцінювання цього завдання прикріпіть фото розв'язку із зошита

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

7:

З полем для вводу відповіді

2 з 19 балів

Спростіть вираз (3х – 4)2 + (5 + 3х)(5 – 3x) та знайдіть його значення, якщо 0401q1np-735b-43x27.png

Для оцінювання цього завдання прикріпіть фото розв'язку із зошита

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

8:

З полем для вводу відповіді

2 з 19 балів

Розвʼяжіть рівняння (х – 12)(х + 12) = 2(х – 6)2х2

Для оцінювання цього завдання прикріпіть фото розв'язку із зошита

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

9:

З полем для вводу відповіді

1.5 з 19 балів

Розвʼяжіть рівняння 9х2 – 4 = 0

Для оцінювання цього завдання прикріпіть фото розв'язку із зошита

Відповідь пишіть через кому і пробіл.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

10:

З полем для вводу відповіді

1.5 з 19 балів

Подайте у вигляді квадрата двочлена вираз (10х + 3т)2 – (8х – 4т)(8х + 4т)

Для оцінювання цього завдання прикріпіть фото розв'язку із зошита

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

11:

З полем для вводу відповіді

2 з 19 балів

Спростіть вираз (–2b +7a)2 – (–3a + 2b)(2b + 3a) + 28ab

Для оцінювання цього завдання прикріпіть фото розв'язку із зошита

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

12:

З кількома правильними відповідями

2 з 19 балів

Визначте правильні тотожності:

Рефлексія від 13 учнів

Сподобався:

11 2

Зрозумілий:

9 4

Потрібні роз'яснення:

9 4
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргумента. Формули зведення.

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргумента. Формули зведення.

124

Аватар профіля костюкевич людмила іванівна
Алгебра
10 клас

33 грн

Самостійна робота . Відсотки. Скорочення дробів. Додавання і віднімання та порівняння дробів е

Самостійна робота . Відсотки. Скорочення дробів. Додавання і віднімання та порівняння дробів                                                е

101

Аватар профіля костюкевич людмила іванівна
Математика
6 клас

25 грн

Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії

Геометрична прогресія. Формула n-го члена геометричної прогресії

97

Аватар профіля костюкевич людмила іванівна
Алгебра
9 клас

33 грн

Самостійна робота. Формули скороченого множення

Самостійна робота. Формули скороченого множення

143

Аватар профіля Бобро Олена Валентинівна
Алгебра
7 клас

25 грн

Самостійна робота №8 з теми: "Формули скороченого множення"

Самостійна робота №8 з теми: "Формули скороченого множення"

21

Аватар профіля Шведів Мар'яна Романівна
Алгебра
7 клас

25 грн

Схожі тести

Повторення за 6 клас .

Повторення за 6 клас .

939

Аватар профіля Вовк Ліля Іванівна
Алгебра
7 клас

Тест по математиці

Тест по математиці

558

Аватар профіля Оганісян Леонідович
Алгебра
3—6 років, 1—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

Лінійні рівняння

Лінійні рівняння

285

Аватар профіля Мельниченко Віта Анатоліївна
Алгебра
7 клас

Діагностична контрольна робота для 8 класу

Діагностична контрольна робота для 8 класу

317

Аватар профіля Погорелова Вікторія Іванівна
Алгебра
8 клас

Розв`язування раціональних рівнянь

Розв`язування раціональних рівнянь

322

Аватар профіля Берлоус Ірина Анатоліївна
Алгебра
7 клас