Тест підготовлено для роботи над пунктуаційними навиками школярів/школярок. Вивчаючи складносурядне речення, такий тест стане у пригоді для перевірки рівня засвоєння матеріалу.
Конструктор тестів
Тест підготовлено для роботи над пунктуаційними навиками школярів/школярок. Вивчаючи складносурядне речення, такий тест стане у пригоді для перевірки рівня засвоєння матеріалу.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З полем для вводу відповіді
Речення, у якому є дві або більше граматичні основи називається ...
№2:
З однією правильною відповіддю
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
№3:
З однією правильною відповіддю
(1) Людина загубила кому й почала боятися складних речень, шукаючи простенькі фрази. (2) За примітивними репліками прийшли елементарні думки. (3) Потім вона проґавила знак оклику й стала говорити монотонно, з однаковою інтонацією. (4) Пізніше людина десь «посіяла» знак питання й припинила запитувати: жодні події не цікавили її, де б вони не відбувалися: у космосі, на землі чи навіть у власній квартирі. (5) Ще через кілька років наша роззява загубила […] і перестала пояснювати іншим свої вчинки. (6) Бідолаха не могла висловити жодної ідеї, увесь час когось цитувала користуючись лише лапками, а згодом не стало і їх, у неї залишилася тільки крапка. (7) Бережіть розділові знаки…
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
№4:
З однією правильною відповіддю
Позначте складносурядне речення, між частинами якого потрібно поставити ТИРЕ (розділові знаки пропущено):
№5:
З однією правильною відповіддю
Кома НЕ СТАВИТЬСЯ в реченні (розділові знаки пропущено)
№6:
З однією правильною відповіддю
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Ще виблискують кришталеві роси...» обрати
№7:
З однією правильною відповіддю
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Опівдні насунулися хмари...» обрати
№8:
З однією правильною відповіддю
(1) Гордий птах змахнув крильми, і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього що було внизу. (3) Птах мав гострий зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та, спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.
Пунктуаційної помилки НЕ допущено в реченні
№9:
З однією правильною відповіддю
Знайдіть складносурядне речення
№10:
З однією правильною відповіддю
Перед виділеним сполучником і після нього НЕ треба ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено)
№11:
З однією правильною відповіддю
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Земля не може жити без сонця ...» вибрати
№12:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте речення.
Як рожеві птахи (1) зашуміли (2) заспівали примороззю підкучерявлені очерети (3) і їхній пух полетів у святешну далечінь (4) де злегка поскрипував мороз (5) чи земля і на добрий сон вкладалося село.
Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Рефлексія від 10 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: