Формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач.
Конструктор тестів
Формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач.
Приступай до виконання!
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Яке число треба підставити замість зірочки, щоби були паралельні прямі?
y=-8x+14 і y=*x+2
№2:
З однією правильною відповіддю
Чому дорівнює кутовий коефіцієнт прямої: 5х-3у=7?
№3:
З однією правильною відповіддю
Складіть рівняння прямої, яка проходить через точку В(4;-2) і перпендикулярна до осі абсцис. Які координати має точка перетину цієї прямої з віссю абсцис?
№4:
З однією правильною відповіддю
Скласти рівняння прямої, яка проходить через точку К(-3;5) паралельно осі ординат.
№5:
З полем для вводу відповіді
Скласти рівняння прямої, яка проходить через точку А(-5;2) і кутовий коефіцієнт, якої дорівнює 4.
№6:
З полем для вводу відповіді
Скласти рівняння прямої, яка проходить через точку А(5;-2) і кутовий коефіцієнт, якої дорівнює -2.
№7:
З полем для вводу відповіді
Скласти рівняння прямої, яка проходить через точку А(-4;1) і кутовий коефіцієнт, якої дорівнює 0.
№8:
З полем для вводу відповіді
Знайдіть периметр трикутника, обмеженого осями координат і прямою 2х-3у=12
№9:
З однією правильною відповіддю
Чи мають рівняння кола (х-4)2+(у-2)2=1 і прямої 3х+у=3 спільні точки?
№10:
З полем для вводу відповіді
Складіть рівняння прямої, зображеної на малюнку.
№11:
З кількома правильними відповідями
Які з даних рівнянь є рівняннями прямих:
ВІТАЮ!
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: