Тестові завдання на тему: "Достовірність інформаціх в мас-медіа. Критичний аналіз медіатекстів" створені на основі підручника Т.Бакки Громадянська освіта 10 клас і може бути використаний для проведення практичного заняття з вищевказаної теми.
Конструктор тестів
Тестові завдання на тему: "Достовірність інформаціх в мас-медіа. Критичний аналіз медіатекстів" створені на основі підручника Т.Бакки Громадянська освіта 10 клас і може бути використаний для проведення практичного заняття з вищевказаної теми.
Тестова форма містить запитання різної ступені складності, які оцінюються різною кількістю балів, тому під час проходження тесту уважно читайте завдання.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Властивість бути правильно сприйнятою, безсумнівна вірність наведених відомостей, які сприймає людина це –
№2:
З однією правильною відповіддю
Якщо в тексті вживаються узагальнені вислови: «на думку експертів», «як зазначили науковці», «говорять», «усім відомо», «ви, можливо, чули про», то це може свідчити про те, що ...
№3:
З полем для вводу відповіді
Вставте пропущені слова
Достовірна _________________ обов’язково має містити посилання на _____________, щоб можна було перевірити та підтвердити правдивість слів
№4:
З однією правильною відповіддю
Яка інформація в Інтернеті має високий ступінь достовірності?
№5:
З однією правильною відповіддю
Чим регулюються питання достовірності інформації, що передбачають можливу відповідальність журналістів за поширення недостовірної інформації?
№6:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між типами джерел інформації та їх змістом
Первинні джерела
містять авторську інтерпретацію, аналіз і підсумки
Вторинні джерела
Компіляції матеріалів з інших джерел
Третинні джерела
Оригінальні джерела, що не містять інтерпретації
№7:
З однією правильною відповіддю
Які джерела є надійними, об’єктивними та викликають найбільшу довіру?
№8:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між способами подавати повідомлення з використанням оціночних суджень зі словами-маркерами.
Перший спосіб
Вживання цих слів під час опису подій та процесів, що непомітно впиває на формування в аудиторії конкретних ставлень
Другий спосіб
Використання різних схем-пояснень, що пропонують аудиторії певну логіку розуміння явища чи події
Третій спосіб
подання прямих авторських оцінок, які однозначно вказують аудиторії на єдине можливе ставлення до описуваних подій чи ситуацій
№9:
З однією правильною відповіддю
Що є важливим аспектом, що впливає на об’єктивність і достовірність інформації?
№10:
З однією правильною відповіддю
Чим відрізняється факт від оціночного судження?
№11:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між поняттям та їх значенням
Факт
Комплекс усвідомлених дій і навичок, які ми застосовуємо, коли оцінюємо інформацію, достовірна вона чи маніпулятивна
Оціночне судження
Важливий аспект, що впливає на об’єктивність і достовірність інформації
Авторство
Означає дійсність, подію, те, що реально відбулося
Критичне мислення
Фактичних даних, зокрема критика, оцінка дій
Ви пройшли тестову форму на тему: "Достовірність інформаціх в мас-медіа. Критичний аналіз медіатекстів". Якщо Ваш результат не співпадає з Вашим очікуванням, повторіть матеріали підручника за темою і пройдіть тест ще раз.
Рефлексія від 7 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: