Для студентів педагогічного відділу
Конструктор тестів
30 грн
Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Для студентів педагогічного відділу
Тест містить теоретичні матеріали, які потрібно опрацювати перед тим, як відповідати на запитання і практичні завдання, які потрібно створити окремо.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Конкретний зміст дії додавання
Дія додавання - найперша арифметична дія, з якою знайомляться учні ще у 1 класі, в концентрі першого десятка. Задач вони ще в цей період не розв'язують, а лише працюють з предметами, картинками, геометричними фігурами і на інтуїтивному рівні усвідомлюють операцію об'єднання множин. Тобто вчитель може запропонувати таке завдання: Викладіть на парті 3 червоних кружечки, а тепер ще 2 синіх. Перелічіть, скільки всього кружечків на парті? Таким чином учні вчаться розуміти що означає слово "всього" або "разом". Спочатку результат знаходять перелічуванням, а потім вчитель пояснює, що в математиці це означає дію додавання, яка позначається знаком "+" (плюс). Числа називають доданками, вираз на додавання і результат дії додавання називають "сумою". Після введення цих термінів, вчимо учнів різними способами читати вирази на додавання, формуємо грамотність математичної мови. Наприклад, вираз 6 + 4 = 10 можна прочитати різними способами так:
* Шість плюс чотири буде десять
* До шести додати чотири дорівнює десяти
* Сума чисел шість і чотири - це число десять
* Перший доданок шість, другий чотири, а сума десять
Таке пояснення грунтується на конкретному змісті дії додавання, як кількості елементів у об'єднанні двох множин, що не перетинаються. Але математичні задачі - це ще й життєві ситуації і це потрібно враховувати. Наприклад, що одержимо, якщо об'єднаємо яблука і груші? Це буде набір фруктів, тому і додаємо кількість фруктів. Для вироблення навичок пропонуємо учням складати вирази на додавання за предметними малюнками. Наприклад, який вираз можна скласти за цим малюнком:
3 +2 = 5 (ов.)
Отже, запитання:
Яка операція з множинами є конкретним змістом дії додавання? Відповідь підтвердьте малюнком за допомогою кругів Ейлера. Створіть три вправи з малюнками для складання виразів на додавання в межах 10 для учнів 1 класу. Прикріпіть файл.
№2:
З однією правильною відповіддю
Конкретний зміст дії віднімання
Аналогічно до дії додавання з дією віднімання учні також знайомляться у процесі практичних дій з предметами чи картинками і відбувається це також у 1 класі, через кілька уроків після того, як вивчили дію додавання. Цього разу вчитель пропонує викласти на парті 6 квадратиків, а потім три із них відсунути вбік та перелічити скільки залишилося. На мові множин така операція - це вилучення підмножини із деякої множини і знаходження кількості елементів у доповненні. Учням ми кажемо, що це завдання на знаходження залишку, решти, остачі і у математиці це знаходимо дією віднімання, що позначається знаком "-" (мінус). Числа при відніманні називаються зменшуване, від'ємник і різниця. так само, як і при додаванні вчимо читати вирази різними способами. Наприклад, 7 - 2 = 5:
* Від семи відняти два буде п'ять
*Сім мінус два дорівнює п'яти
*Зменшуване сім, від'ємник два, різниця п'ять
*Різниця чисел сім і два дорівнює п'яти
Також вчимо складати вирази на віднімання за допомогою малюнків. Наприклад, 9 - 3 = 6
Отже, запитання:
В якому випадку вираз 7 - 4 = 3 прочитали не коректно?
Створіть три власні малюнки для складання виразів на віднімання в межах 10. Прикріпіть файл до своєї відповіді.
№3:
З кількома правильними відповідями
Випадки додавання і віднімання в межах 20
Попрацюйте з інтерактивним плакатом і дізнайтесь що про додавання і віднімання в межах 20 мають засвоїти учні 1 класу.
Запитання:
Позначте випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією.
Знайдіть аналогічні завдання у підручнику математики для 1 класу будь-якого автора та прикріпіть скріншот до своєї відповіді.
Запитання №4 З полем для вводу відповіді
Запитання №5 З кількома правильними відповідями
Запитання №6 З вибором правильної відповіді у тексті
Запитання №7 На послідовність
Запитання №8 Філворд
Дякую за академічну доброчесність!
Рефлексія від 6 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
30 грн
Після покупки цей тест відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані тести зберігаються в розділі мої придбані матеріали.