Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтовних завдань.
Конструктор тестів
Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово. Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтовних завдань.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Дієслова називають...
№2:
З кількома правильними відповідями
Дієслова відповідають на питання...
№3:
З полем для вводу відповіді
Розглянь світлини. Запиши назви дій, які виконують діти.
№4:
Із заповненням пропусків у тексті
Запиши, яку дію може виконувати Родзинка такими предметами.
олівцями
скакалкою
віником
ложкою
ножем
голкою
№5:
З вибором правильної відповіді у тексті
Виконай завдання Читалочки - познч, до якої частини мови належить кожне слово.
тікає [іменник, прикметник, дієслово]
спритна [іменник, прикметник, дієслово]
хитра [іменник, прикметник, дієслово]
полює [іменник, прикметник, дієслово]
мишка [іменник, прикметник, дієслово]
лисиця [іменник, прикметник, дієслово]
№6:
Із заповненням пропусків у тексті
Доповни дієсловами речення, які пропонує Щебетунчик.
У школі учні (що роблять?)
У дворі діти (що роблять?)
У вихідний (що роблять?)
№7:
Пошук на зображенні
Родзинка пропонує прочитати мирилку і позначити дієслова.
№8:
Із заповненням пропусків у тексті
Щебетунчик пропонує виписати з мирилки дієслова, протилежні за значенням до поданих.
радіти -
дружити -
№9:
Із заповненням пропусків у тексті
Ґаджик пропонує виписати з мирилки близькі за значенням дієслова до поданих.
раділи -
реготали -
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: