Тестові завдання для виявлення рівня засвоєння здобувачами освіти провідних ідей, понять та термінів зі вказаної теми уроку, сформованості хронологічних, картографічних та інших навчальних компетентностей
Конструктор тестів
Тестові завдання для виявлення рівня засвоєння здобувачами освіти провідних ідей, понять та термінів зі вказаної теми уроку, сформованості хронологічних, картографічних та інших навчальних компетентностей
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
В ІІІ ст. Римська імперія переживала:
№2:
З однією правильною відповіддю
Імператор Діоклетіан належав до категорії т.зв.:
№3:
З однією правильною відповіддю
Система влади, встановлена імператором Діоклетіаном, отримала назву:
№4:
З однією правильною відповіддю
Імператор Діоклетіана був сином:
№5:
З кількома правильними відповідями
Вкажіть заходи, здійснені імператором Діоклетіаном (кілька відповідей)
№6:
З однією правильною відповіддю
Заходи, здійснені імператором Діоклетіаном, призвели до:
№7:
З однією правильною відповіддю
Тріумфальна арка в Римі імператором Костянтином була збудована на честь:
№8:
На послідовність
Вкажіть правильну хронологічну послідовність цих подій
легалізація християнства імператором Костянтином
проголошення Діоклетіана імператором
Перенесення столиці з Риму до Константинополя
зречення Діоклетіана від влади
смерть цеімператора Костянтина Великого
№9:
З однією правильною відповіддю
За правління Діоклетіана та Костянтина Великого змінився характер влади монарха:
№10:
З кількома правильними відповідями
Вкажіть заходи, здійснені імператором Костянтином великим для стабілізації господарства в імперії (кілька (3) відповідей)
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Вступ.Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій.Адміністративно-територіальний устрій,національне та соціальне становище.