Тест:

Порівняння раціональних чисел

10.02.2023
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: Порівняння раціональних чисел.

1:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 10 балів

Який знак потрібно обрати між числами?

-25 і 25

2:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 10 балів

Яке з чисел -5; -2; 8; 0; -5,3 найменше?

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Яке найбільше ціле число задовольняє нерівність α ≤ -9,2?

4:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 10 балів

Яке з чисел -10; -1; 8; 0; -5,3 має найменший модуль?

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Знайдіть значення виразу |8,3| – |–2,1| ∙ 2

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Знайдіть значення виразу

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Розв’яжіть рівняння 22 + |–x| = |–40,6|

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Обчисліть 2,5 · |-12| - 5

9:

На встановлення відповідності

1.5 з 10 балів

Встановіть відповідність приклада і відповіді

Умова
Відповідь
1

|-8| · |-4| - |-56| : 7

А

24

2

8 + 5 · |-0,7|

Б

2,8

3

|-4,7| - |-1,9|

В

11,5

10:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 10 балів

Відомо, що а < b < с. Який з рисунків відповідає цій умові?

11:

На встановлення відповідності

1.5 з 10 балів

Розв'яжіть рівняння:

Рівняння
Розв'язок
1

|х| = 3

А

0,4

2

|t| = 0,4

Б

не має розв’язків

3

|t| = -3

В

0,4 і -0,4

Г

3 і -3

Рефлексія від 13 учнів

Сподобався:

13 0

Зрозумілий:

13 0

Потрібні роз'яснення:

12 1
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел.

Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел.

78

Аватар профіля Карпюк Ольга Василівна
Математика
6 клас

20 грн

Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел

Раціональні числа. Порівняння раціональних чисел

457

Аватар профіля Гуць Лариса Григорівна
Математика
6 клас

20 грн

Порівняння раціональних чисел

Порівняння раціональних чисел

96

Аватар профіля Гуць Лариса Григорівна
Математика
6 клас

20 грн

Порівняння раціональних чисел

Порівняння раціональних чисел

90

Аватар профіля Томашевська Марина Ігорівна
Математика
6 клас

25 грн

Порівняння раціональних чисел.

Порівняння раціональних чисел.

101

Аватар профіля Кожема Ольга Володимирівна
Математика
6 клас

20 грн

Схожі тести

Приклади

Приклади

1163

Аватар профіля Прасол Олена Сергіївна
Математика
3 клас

Самостійна робота "Рівняння"

Самостійна робота "Рівняння"

1671

Аватар профіля Здоренко Іван Петрович
Математика
6 клас

Задачі та рівняння (повторення за 5 клас)

Задачі та рівняння (повторення за 5 клас)

1274

Аватар профіля Берлоус Ірина Анатоліївна
Математика
6 клас

Область визначення та множена значень функції

Область визначення та множена значень функції

470

Аватар профіля Паламарчук Інна Олександрівна
Математика
I курс

Границя функції

Границя функції

1672

Аватар профіля Томин Галина Богданівна
Математика
10 клас