Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Почути і побачити мистецтво НУШ 5 клас

Мистецтво

Для кого: 5 Клас

76 проходжень

5 запитань

28.11.2022

375

7

0

Завантажити тест
Вміст тесту:
Запитання №1 на встановлення відповідності Балів: 33%

Добери пояснення до поняття

1

Динаміка

2

Оркестр

3

Диригент

4

Партитура

А

нотний запис твору для хору, оркестру, де кожну партію записано на окремому рядку.

Б

керівник оркестру.

В

великий колектив музикантів.

Г

сила звучання в музиці.

Запитання №2 з полем для вводу відповіді Балів: 17%

Що у музиці називають музичним "пульсом", у нотному записі він виражається розміром?

Запитання №3 на встановлення відповідності Балів: 33%

Добери до назв музичних інструментів симфонічного оркестру назву відповідної групи інструментів

1

Барабани, тарілки

2

Скрипка, віолончель, контрабас

3

Флейта, кларнет, гобой, фагот

4

Труба, тромбон, валторна, туба

А

група струнних інструментів

Б

група мідних духових інструментів

В

група дерев’яних духових інструментів

Г

група ударних інструментів

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Познач, яким мистецьким поняттям можна об’єднати слова «гучно-тихо», «швидко-повільно», «весело - сумно»

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Австрійський композитор, який

жив і творив понад двісті років

тому. За своє нетривале життя (36 років) композитор написав понад 600 тво-

рів, багато з яких визнані шедеврами симфонічної, камерної, оперної та

хорової музики. Вкажіть призвіще цього композитора.

Рефлексія від 56 учнів

Сподобався

49 7

Зрозумілий

44 12

Потрібні роз'яснення

42 14