Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Діагональ прямокутника дорівнює 13 см,а довжина однієї із сторін 12 см. Обчисліть площу прямокутника
№2:
З однією правильною відповіддю
Обчислити висоту паралелограма,проведену до сторони,що дорівнює
12 см, якщо його площа 48 см2
№3:
З однією правильною відповіддю
Знайди сторону квадрата, якщо його площа дорівнює 81 см2
№4:
З однією правильною відповіддю
На малюнку зображено прямокутник АВСД, О - точка перетину діагоналей.
Якщо АО=6 см, то діагональ ВД ...
№5:
З однією правильною відповіддю
Периметр квадрата 28 см. Знайдіть площу квадрата.
№6:
З однією правильною відповіддю
Площа трикутника дорівнює 50 см2. Знайдіть висоту трикутника, якщо сторона до якої вона проведена дорівнює 5 см.
№7:
З однією правильною відповіддю
Знайти гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо один його катет дорівнює 6 см, а площа - 24 см2.
№8:
На встановлення відповідності
Установити відповідність між довжинами гіпотенуз і катетів (1-4) прямокутних трикутників і їх площинами(А-Г)
5см, 3см
84см2
13см, 5см
6см2
10см,7см
24см2
25см,7см
48см2
30см
№9:
З полем для вводу відповіді
Висота АМ трикутника АВС ділить сторону ВС на відрізки ВМ і МС. Знайдіть площу трикутника АВС, якщо АВ = 10√2 см, АС = 26 см, ∠В = 45°.
У відповідь записати тільки число без одиниць виміру
№10:
На встановлення відповідності
Установити відповідність між фігурою(1-4) та її формулої площі (А-Г)
Прямокутник
Ромб
Паралелограм
Рівносторонній трикутник
Прямокутний трикутник
№11:
З полем для вводу відповіді
У рівнобедреному трикутнику бічна сторона дорівнює 10 см, а висота, що проведена до основи, - 6 см. Знайти площу трикутника.
У відповідь записати тільки число без одиниць виміру
№12:
З полем для вводу відповіді
У рівнобедреному трикутнику висота, проведена до бічної сторони, поділяє її на відрізки 8 см і 5 см, рахуючи від вершини кута при основі. Знайти площу трикутника.
У відповідь записати тільки число(без одиниць виміру)
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: