Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Основи консультативної практики в роботі працівників психологічної служби закладів освіти
»
Взяти участь Всі події

Планери.

Позашкільна освіта

3 проходження

10 запитань

17.12.2021

89

0

0

Опис тесту:

Тест для використання на заняттях гуртка початкового технічного моделювання.

Опис, який учні побачать перед початком тестування

Тест для використання на заняттях гуртка початкового технічного моделювання.

Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 5%

Кого можна вважати винахідником планеру?

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 5%

Чим планер відрізняється від літака?

Запитання №3 з кількома правильними відповідями Балів: 11%

Виберіть, які необхідні умови для польоту планера.

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 5%

Чи потребує планер встановлення такої складової частини, як бак для горючого?

Запитання №5 на встановлення відповідності Балів: 26%

Визначте, які з складових частин відносяться до планера

1
2
3
4
5
6
7
8
А

ніс

Б

фюзеляж

В

двигун

Г

шассі

Д

ілюмінатор

Е

кіль

Є

крило

Ж

стабілізатор

Запитання №6 з вибором правильної відповіді у тексті Балів: 5%

Вставте пропущене слово:

Планери широко застосовуються в авіаційному спорті (.........)._________ (Варіанти:планеризм, пілотаж, моделізм)

Запитання №7 на послідовність Балів: 21%

Встановіть правильну послідовність подій.

Пізніше люди зрозуміли, що тільки додання мотору до планера дасть їм змогу літати.

Першою спробою здійснити мрію про політ було створення планерів.

Людина мріяла піднятись в небо та навчитись літати.

Здавна люди спостерігали за польотом птахів.

Запитання №8 з кількома правильними відповідями Балів: 11%

Визначте, які існували способи, щоб запустити планер у політ.

Запитання №9 із заповненням пропусків у тексті Балів: 5%

У .......... справі планери використовувались для викидання повітряних десантів, перекидання спорядження і бойової техніки.__________

Запитання №10 пошук на зображенні Балів: 5%

Позначте, яка частина планера служить для зміни напрямку польоту .

Рефлексія від 3 учнів

Сподобався

3 0

Зрозумілий

3 0

Потрібні роз'яснення

3 0