Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Учнівська ініціатива в дії: розвиток творчого потенціалу особистості
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Пізнаємо взаємозв’язки у природі

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 11 балів

До чинників живої природи належить

2:

З полем для вводу відповіді

1 з 11 балів

Які чинники неживої природи ти знаєш?

3:

З полем для вводу відповіді

1 з 11 балів

Назви основні типи взаємозв’язків між організмами.

4:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 11 балів

Середовище, для якого не характерні значні перепади температур, з глибиною кількість світла зменшується, а тиск зростає – це

5:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 11 балів

Середовище, для якого характерні висока щільність, відсутність освітлення, низький вміст кисню та достатня кількість вологи – це

6:

Сортування по категоріях (перетягування в кошик)

1.5 з 11 балів

Проаналізуй твердження. Визнач, яке середовища вони описують. Перетягніть відповіді у відповідну область

Наземно-повітряне

Грунтове

Водне

Озоновий шар захищає живі організми
Мешканці мають потужні риючі кінцівки
Кількість світла різко зменш. з глибиною
Має речовини ,що розкладаються
Це найщільніше середовище
Зі збільшенням висоти тиск знижується
Із глибиною зростає тиск
Найбільше різноманіття життєвих форм
Відсутні різкі коливання температури

7:

З однією правильною відповіддю

0.5 з 11 балів

Зв’язки, які спостерігають в організмів, які мешкають на поверхні або всередині тіла рослин, грибів і тварин – це

8:

З кількома правильними відповідями

1 з 11 балів

Прочитай твердження, визнач, яке/які із них є правильним/правильними

9:

З полем для вводу відповіді

1.5 з 11 балів

Які форми симбіозу вам відомі? Наведи приклади.

10:

З полем для вводу відповіді

1.5 з 11 балів

Використовуючи наведені нижче данні, визнач тиск на висоті 450м. Поясни свій результат

0800eti7-3288-575x306.png

11:

З вибором правильної відповіді у тексті

1.5 з 11 балів

Склади декілька харчових ланцюгів
а) 1         [пшениця, лисиця, миша, сова]-2         [пшениця, миша, сова, лисиця]-3         [пшениця, лисиця, миша, сова]-4         [сова, миша, лисиця, пшениця]

б) 1               [карась, водорості, щука, орлан, єнот полоскун]-2               [водорості, єнот-полоскун, карась, орлан, щука]-3               [карась, водорості, єнот-полоскун, щука, орлан]-4               [водорості, орлан, єнот-полоскун, карась, щука]-5               [карась, водорості, єнот-полоскун, щука, орлан]

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

1 1

Потрібні роз'яснення:

2 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Пізнаємо взаємозв’язки в природі

Пізнаємо взаємозв’язки в природі

220

Аватар профіля Бевзенко Валентина Василівна
Пізнаємо природу
6 клас

25 грн

Пізнаємо взаємозв'язки в природі

Пізнаємо взаємозв'язки в природі

418

Аватар профіля Онищенко Євген Вячеславович
Пізнаємо природу
6 клас

21 грн

Пізнаємо взаємозв'язки у природі (І частина)

Пізнаємо взаємозв'язки у природі (І частина)

250

Аватар профіля Пантелеєнко Павло Миколайович
Пізнаємо природу
6 клас

20 грн

Пізнаємо взаємозв’язки у природі

Пізнаємо взаємозв’язки у природі

108

Аватар профіля Заліський Костянтин Вікторович
Пізнаємо природу
6 клас

33 грн

Природа 6 клас Пізнаємо взаємозв'язки у природі

Природа 6 клас Пізнаємо взаємозв'язки у природі

121

Аватар профіля Харковенко Ольга Дмитрівна
Пізнаємо природу
6 клас

25 грн

Схожі тести

ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ

ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУ

1219

Аватар профіля Бромот Тамара Миколаївна
Пізнаємо природу
6 клас

Тіла та їх характеристики.

Тіла та їх характеристики.

699

Аватар профіля Орловська Ольга Геннадіївна
Пізнаємо природу
5 клас

Пізнаємо світ науки (узагальнення).

Пізнаємо світ науки (узагальнення).

7245

Аватар профіля Орловська Ольга Геннадіївна
Пізнаємо природу
5 клас

«Всесвіт»

«Всесвіт»

595

Аватар профіля Бромот Тамара Миколаївна
Пізнаємо природу
5 клас

Тест за темою "Хто керує процесами в нашому тілі"

Тест за темою "Хто керує  процесами в нашому тілі"

9

Аватар профіля Гніпа Надія Михайлівна
Пізнаємо природу
5 клас