Тест для учнів 6 класу
Опублікував/ла:
Тест для учнів 6 класу
Будь ласка, оцініть тест!
Опис, який учні побачать перед початком тестування
Тест для учнів 6 класу
Термін «клітина» вперше застосував:
Як називається частина мікроскопа, позначена на малюнку:
Щоб узнати збільшення мікроскопа потрібно:
Клітина – це:
Співставити органоїд клітини з його функціями:
Клітинна мембрана
Цитоплазма
Ядро
Хлоропласти
Вакуоля
Пересування речовин по клітині
Накопичення рідких речовин
Захист клітини
Збереження спадкової інформації про клітину
Утворення поживних речовин
Визначити за малюнками рослинні і тваринні клітини:
Визначити виділений на малюнку органоїд клітини:
Для клітин характерні властивості живого:
Визначить послідовність приготування мікроскопа до роботи:
налаштування дзеркала на гарне освітлення
налаштування відстані від об’єкту до об’єктиву за допомогою гвинтів
налаштування штатива у зручному положенні
затискання мікропрепарата на предметному столику
Визначте послідовність приготування мікропрепарату шкірочки луски цибулі:
капнути на предметне скло краплю води або розчину йоду
розмістити препарат на предметному столику за допомогою затискачів
зняти пінцетом або голкою шкірочку з внутрішньої сторони соковитої лусочки цибулі і покласти на предметне скло
накрити накривним скельцем
Встановіть послідовність, у якій відбувається поділ клітини:
утворення ядерної оболонки та поділ цитоплазми
накопичення поживних речовин, подвоєння хромосом
прикріплення до хромосом скоротливих ниток і розтягнення їх до різних полюсів клітини
розчинення ядерної оболонки, розміщення хромосом по екватору клітини
Поділ клітини завершується:
Рефлексія від 247 учнів
Сподобався
Зрозумілий
Потрібні роз'яснення
Будь ласка, оцініть тест!
5 грн
20 грн
25 грн
5 грн
30 грн