Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Позначте чинник, який не впливає на соціальне здоров’я
№2:
З однією правильною відповіддю
Ознака небезпечної компанії
№3:
З кількома правильними відповідями
Типовими ознаками наркотичної залежності є:
№4:
З однією правильною відповіддю
Анонімність у роботі клініки, дружньої для молоді, означає що:
№5:
З однією правильною відповіддю
Соціальні фактори ризику, які впливають на здоров’я підлітків є:
№6:
З однією правильною відповіддю
Алкоголь – це:
№7:
З вибором правильної відповіді у тексті
Людина стає людиною тільки [демонструючи власне «я», серед людей, у соціальних мережах]Демократичне суспільство надає людині [безмежні права, багато прав і обов’язків, право на вибір обов’язків]Комп’ютерні ігри для підлітків є соціально безпечними, якщо вони [містять сцени насильства, розвивають інтелект, потребують багато часу]
№8:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність
Креативність – це
проблеми зі здоров’ям людини, які виникли в результаті негативного впливу промислової та науково-технічної революції на довкілля й саму людину.
Карантин - це
творчий потенціал індивіда, його творчі здібності, що виявляються не лише в оригінальних продуктах діяльності, а й у мисленні, почуттях та спілкуванні з іншими людьми
Хвороб цивілізації - це
адміністративні та медико-санітарні заходи, що застосовуються для запобігання поширенню особливо небезпечних інфекційних хвороб
Стрес - це
терпимість до іншого світогляду, способу життя
Толерантність – це
захисна реакція організму на зовнішні подразники.
№9:
З вибором правильної відповіді у тексті
Визначте рівень ризику щодо інфікування ВІЛ :
Іхати у міському транспорті поруч з людиною, яка хвора на СНІД. [Високий ризик, Низький ризик, Без ризику]
Перев’язувати ВІЛ – інфікованому рану без латексних рукавичок. [Низький ризик, Високий ризик, Без ризику]
№10:
На послідовність
Стадії розвитку конфліктів. Визначіть вірну послідовність.
Усвідомлення конфлікту. Один з учасників недоброзичливо ставиться до іншого, він уникає спілкування.
Ескалація конфлікту. Сторони відкрито заявляють про свої позиції і висувають претензії одна одній.
Виникнення конфліктної ситуації. Виникає проблема, відбувається зіткнення інтересів.
Протистояння. Один з учасників відкрито заявляє свою точку зору, виявляє власні емоції. Інший у відповідь захищається або нападає
Завершення конфлікту. У разі конструктивного розв'язання сторони досягають компромісу й задоволені результатом.
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: