Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Підсумкова робота до розділу 2

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З кількома правильними відповідями

2 з 25 балів

Що з переліченого описує глобальну комп’ютерну мережу?

2:

З кількома правильними відповідями

2 з 25 балів

Як правильно використовувати малюнки, отримані з інтернету?

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 25 балів

Який із наведених ресурсів є пошуковою системою?

4:

Сортування по категоріях (перетягування в кошик)

1 з 25 балів

0500ylf3-938f-940x462.png

3
2
1

5:

На встановлення відповідності

4 з 25 балів

Установіть відповідність між назвами пристроїв і призначенням.

1

Мережевий адаптер0500ylgj-45b4-200x150.jpg

А

Приєднання комп’ютера до мережі

2

Принтер

0500ylgq-cc06-200x150.jpg

Б

Друк тексту і малюнків на папері

3

Мережевий комутатор

0500ylgv-d419-200x150.jpg

В

З’єднання комп’ютерів між собою

4

Кабелі

0500ylgz-2f01-200x150.jpg

Г

Приєднання комп’ютера до мережевого комутатора

6:

З полем для вводу відповіді

1 з 25 балів

Запишіть назву комп’ютера, який у мережі надає свої ресурси іншим комп’ютерам.

7:

На встановлення відповідності

3 з 25 балів

Установіть, від чого захищає кожна програма.

1

Брандмауер

А

Від небезпек, які є в інтернеті

2

Антивірус

Б

Від програм, здатних самостійно створювати власні копії

3

Спам-фільтр

В

Від небажаних листів

8:

На встановлення відповідності

4 з 25 балів

Установіть відповідність між назвами об’єктів та їхніми означеннями.

1

Провайдер

А

Організація, що надає доступ до глобальної мережі

2

Інтернет

Б

Глобальна комп’ютерна мережа

3

Клієнт

В

Комп’ютер, який використовує ресурси, надані іншими

4

Доменне ім’я

Г

Текстова адреса комп’ютера

9:

На встановлення відповідності

3 з 25 балів

Установіть відповідність між термінами та їхніми означеннями.

1

Комп’ютерний вірус

А

Шкідлива програма, яка копіює та приєднує себе до інших програм і негативно впливає на їх виконання та роботу комп'ютера в цілому

2

Фішинг

Б

Вид шахрайства, метою якого є виманювання персональних даних у користувачів мережі

3

Хакерство

В

Отримання несанкціонованого доступу до комп’ютерних систем, як правило, із метою отримання секретної інформації

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 25 балів

Розгляньте логотипи вікіпроєктів. Який з них належить найвідомішій інтернет-енциклопедії?

11:

На встановлення відповідності

3 з 25 балів

Установіть відповідність між термінами та їхніми означеннями.

1

Судження

А

Особиста думка людини, яку можна підтвердити або спростувати

2

Факт

Б

Подія або явище, правдивість якого доведено

3

Фейк

В

Неправдива інформація, котру поширюють, як правдиву

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Підсумкова робота з теми «Лінійні алгоритми»

Підсумкова робота з теми «Лінійні алгоритми»

97

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
5 клас

50 грн

6. Комп'ютерні публікації

6. Комп'ютерні публікації

159

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
9 клас

20 грн

1. Напрямки та інструменти вебдизайну

1. Напрямки та інструменти вебдизайну

26

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
10—11 клас

33 грн

Підсумкова робота до розділу 3. Презентації

Підсумкова робота до розділу 3. Презентації

65

Аватар профіля Савченко Леся Адальбертівна
Інформатика
5 клас

25 грн

Підсумкова робота з Розділу 2 Цивілізації стародавнього Cходу (за групами результатів)

Підсумкова робота з Розділу 2 Цивілізації стародавнього Cходу (за групами результатів)

121

Аватар профіля Слєпиніна Світлана Леонідівна
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)
6 клас

41 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2534

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1423

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

675

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

355

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

315

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас