Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
На перший склад падає наголос у слові :
№2:
З однією правильною відповіддю
НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні:
№3:
З однією правильною відповіддю
НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення:
№4:
З однією правильною відповіддю
Відокремленим означенням НЕ МОЖНА замінити підрядну частину в реченні:
№5:
З однією правильною відповіддю
Лексичну помилку допущено в рядку:
№6:
З однією правильною відповіддю
Іменником є виділене слово в реченні:
№7:
З однією правильною відповіддю
Правил уживання великої літери дотримано в усіх рядках,ОКРІМ:
№8:
З однією правильною відповіддю
Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
№9:
З однією правильною відповіддю
Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка:
№10:
З однією правильною відповіддю
Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
№11:
З однією правильною відповіддю
Правильно вжито дієслівну форму в реченні:
№12:
З однією правильною відповіддю
Неправильно побудовано словосполучення:
№13:
З однією правильною відповіддю
Закінчення -ю у формі орудного відмінка однини треба писати в усіх іменниках рядка:
№14:
З однією правильною відповіддю
На третій склад падає наголос у слові:
№15:
З однією правильною відповіддю
Букву і треба писати на місці обох пропусків у рядку:
№16:
З однією правильною відповіддю
Спрощення у групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка :
№17:
З однією правильною відповіддю
Через дефіс пишуться всі прислівники рядка:
№18:
З однією правильною відповіддю
М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
№19:
З однією правильною відповіддю
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка:
№20:
З однією правильною відповіддю
Виділена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка:
№21:
З однією правильною відповіддю
Суфікс -ин- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ:
№22:
З однією правильною відповіддю
Неповним є речення:
№23:
На встановлення відповідності
Увідповідніть фразеологізм із його значенням:
ловити ґав
марно трудитися
ловити кожне слово
скористатися нагодою
ловити кожну мить
цінувати час
ловити момент
уважно слухати
нічого не робити
№24:
На встановлення відповідності
З'ясуйте,які однорідні члени є в кожному реченні:
підмети
Дивитися й питати -це складна наука.
присудки
Пробачай помилки іншим,але не собі.
додатки
Робота була копітка,складна,але цікава.
означення
Не снідавши,не обідавши,побігли працювати.
Від власної праці отримаєш плід солодкий,смачний.
№25:
На встановлення відповідності
Доберіть приклад до кожного виду односкладного речення:
означено-особове
Решетом води не наносиш.
неозначено-особове
І все на світі треба пережити.
узагальнено-особове
В Олешківських пісках тополя бовваніє.
безособове
Навесні на розпутті викопали криницю.
Припливайте до колиски,лебеді,як мрії.
№26:
На встановлення відповідності
Доберіть приклад до кожного виду складного речення:
складносурядне
Значна частина птахів видає своєрідні мелодійні звуки,які ми традиційно називаємо співом.
складнопідрядне
Для кожного виду характерна особлива пісня,і за допомогою цих звуків птахи спілкуються між собою.
безсполучникове
Учені з'ясували: для певних ситуацій той самий птах використовує різні звукові сигнали.
складне з різними видами зв'язку
Звуками птах повідомляє,що шукати пару,попереджає про небезпеку,і,навіть ізольований від свого виду,він усе одно співатиме,як і його родичі.
Деякі пернаті навчилися наслідувати окремі штучні звуки,пісні інших видів птахів,а іноді й звуки людської мови.
№27:
З однією правильною відповіддю
Помилку в написанні особових закінчень дієслів допущено в рядку:
№28:
З однією правильною відповіддю
Виділене слово є сполучником,і його треба писати разом у реченні:
№29:
З однією правильною відповіддю
Потребує редагування речення:
№30:
З однією правильною відповіддю
Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні:
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
5 клас НУШ.Речення з однорідними членами.Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.Розділові знаки.
5 клас НУШ.Діагностична (контрольна) робота. Вимова голосних і приголосних звуків. Чергування звуків. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз-, без-