Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Важливі питання освітньої діяльності ЗЗСО на завершення І семестру
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Перевірочна робота №1 до теми Вчимося досліджувати природу (Коршевнюк \ Ярошенко) НУШ

Природознавство

Для кого: 5 Клас

153 проходження

14 запитань

28.09.2022

88

5

0

Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.

Вміст тесту:

Опис, який учні побачать перед початком тестування

Бажаю успіху!!

Запитання №1 на послідовність Балів: 12%

Встановіть послідовність проведення дослідження (етапи дослідження).

(згори 1 крок)

(знизу останній крок)

Робимо висновок

Визначаємо мету дослідження

Формулюємо припущення (гіпотезу)

Обрати метод, дії, інструменти...

Презентуємо результати спостереження

Виконуємо дослідження згідно з планом

Запитання №2 на встановлення відповідності Балів: 8%

Встановіть відповідність між методом дослідження та його характеристикою.

Метод дослідження природи
1

Спостереження

2

Експеримент

3

Вимірювання

4

Моделювання

Характеристика
А

Вивчають об`єкти в спеціально створених умовах.

Б

Пізнають природні тіла та явища природи у звичних для них умовах.

В

Використання моделей під час дослідження природи.

Г

Застосовують, щоб дізнатися розміри й масу тіл, відстані між ними, температуру, об’єм, час.

Запитання №3 на послідовність

Запитання №4 на встановлення відповідності

Запитання №5 з кількома правильними відповідями

Запитання №6 з кількома правильними відповідями

Запитання №7 на встановлення відповідності

Запитання №8 на встановлення відповідності

Запитання №9 з кількома правильними відповідями

Запитання №10 з однією правильною відповіддю

Запитання №11 з однією правильною відповіддю

Запитання №12 з однією правильною відповіддю

Запитання №13 з кількома правильними відповідями

Запитання №14 на встановлення відповідності

Рефлексія від 134 учнів

Сподобався

131 3

Зрозумілий

116 18

Потрібні роз'яснення

112 22

Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.