Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Настільно-друковані ігри у роботі з дітьми з ООП
»
Взяти участь Всі події

Перевірка знань за розділом "Золота осінь"

Читання

Для кого: 2 Клас

13 проходжень

10 запитань

05.12.2022

56

0

0

Завантажити тест
Вміст тесту:

Опис, який учні побачать перед початком тестування

Бажаю успіху!

Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 9%

В якому оповіданні доведено, що осінь має людські риси характеру?

Запитання №2 з кількома правильними відповідями Балів: 18%

Як вітають діти вчителів на День вчителя?

Запитання №3 з однією правильною відповіддю Балів: 9%

Де зберігаються книжки у школі?

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 9%

Прислів' я та приказки - це...

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 9%

Від якого слова походить слово "лічилка"?

Запитання №6 з однією правильною відповіддю Балів: 9%

... - це народна розповідь з вигаданим, іноді фантастичним змістом. Про що йдеться мова?

Запитання №7 з кількома правильними відповідями Балів: 9%

Як звали дівчинку з оповідання А.М 'ястківського "Мудра голка"?

Запитання №8 з кількома правильними відповідями Балів: 9%

Як звали дітей з казки "Бабуся Ввічливість"?

Запитання №9 з однією правильною відповіддю Балів: 9%

Хто є автором вірша "Ой навіщо мені листя"?

Запитання №10 з кількома правильними відповідями Балів: 9%

Назвіть птахів , про яких ідеться в оповіданні О.Копиленка "Осінній клопіт".

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Молодець, я пишаюся своїм учнем!

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Систематизувати знання учнів з розділу «Золота осінь»:

- вчити учнів читати правильно, виразно, цілими словами; розігрувати в особах невеликі вірші, використовувати доречно силу голосу, темп мовлення, жести; розповідати про власні почуття, які викликали вивчені твори;

- розвивати вміння розповідати про свої спостереження, загальні враження, почуття від прочитаного; розвивати образне і логічне мислення, інтелектуальний та творчий потенціал учнів, емоційне сприйняття;

- формувати комунікативну компетентність, уміння дотримуватися правил спілкування, мовленнєвого етикету; брати участь у колективному обговоренні прочитаних творів; виховувати любов до природи.

Рефлексія від 10 учнів

Сподобався

9 1

Зрозумілий

9 1

Потрібні роз'яснення

10 0