Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Реалізація особистісного потенціалу сучасного педагога: шляхи самоорганізації
»
Взяти участь Всі події
0400ufwl-cf9b.jpg

НУШ, 5 клас Тематична контрольна (діагностична) робота № 2

Математика

Для кого: 5 Клас

309 проходжень

9 запитань

02.10.2022

847

29

0

Завантажити тест
Вміст тесту:
Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 4%

Вибери правильну нерівність

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 4%

У якому прикладі правильно виконано округлення до сотень?

Запитання №3 з однією правильною відповіддю Балів: 4%

Знайти правильний результат додавання чисел

492 + 108 + 17

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 4%

Чи вірно виконано обчислення 743 - 588 = 154?

Запитання №5 з полем для вводу відповіді Балів: 17%

Обчислити: 47105 + 29 895 – 57 937

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).
Запитання №6 з кількома правильними відповідями Балів: 17%

Обчислити зручним способом:

  1. (358 + 373) + 4142;

  2. 897 – (250 + 297).

    Потрібно знайти сам спосіб обчислення, обчислити у зошиті та вибрати правильну відповідь

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).
Запитання №7 з полем для вводу відповіді Балів: 25%

На трьох полицях разом 118 книжок. Відомо, що на першій і другій разом 79 книжок, а решта — на третій, причому на третій полиці на 2 книжки більше, ніж на другій. По скільки книжок на кожній полиці?

Розв'яжіть задачу у зошиті і запишіть числа через кому

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).
Запитання №8 з однією правильною відповіддю Балів: 17%

У фермерському господарстві кількість індиків більша за кількість курок на 297. Як зміниться це число, якщо придбають 23 курки?

Запитання №9 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Як зміниться різниця, якщо зменшуване збільшити на 7, а від’ємник збільшити на 2?

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Тематична контрольна (діагностична) робота № 2 з математики для 5 класу НУШ, яка охоплює теми округлення натуральних чисел, додавання та віднімання натуральних чисел, закони додавання та віднімання

Рефлексія від 260 учнів

Сподобався

228 32

Зрозумілий

199 61

Потрібні роз'яснення

211 49