Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
На послідовність
Встановити порядок знаходження найменшого спільного кратного
Обчислити добуток знайдених множників.
Розкласти числа на прості множники.
Підкреслити спільні прості множники
Записати добуток із простих множників одного числа (більшого) і доповнити множниками другого числа (меншого), яких не вистачає ( не підкреслені).
№2:
З вибором правильної відповіді у тексті
НСК (15;45) =15 [так, ні, не знаю]
№3:
З полем для вводу відповіді
Знайди НСД (12;48) =
№4:
З однією правильною відповіддю
НСК (12; 48)=
№5:
З однією правильною відповіддю
Знайти НСД (14; 21)
№6:
З однією правильною відповіддю
Знайди НСК(14; 21)
№7:
Із заповненням пропусків у тексті
спільним кількох натуральних чисел називається най більше число, ділиться кожне із чисел.
№8:
Із заповненням пропусків у тексті
Якщо розклади чисел на множники,не мають спільних множників,то найбільший спільний дільник дорівнює .
№9:
З полем для вводу відповіді
Яку найбільшу кількість однакових подарунків
можна скласти з 72 цукерок «Волошка» і 60 цукерок «Троянда», використавши всі цукерки?
№10:
З полем для вводу відповіді
Довжина кроку батька 75 см, а довжина кроку сина 50 см.
Яку найменшу однакову відстань вони мають пройти,
щоб кількість кроків кожного дорівнювала цілому числу? (відповідь записати числом)
№11:
З вибором правильної відповіді у тексті
Чи є взаємно простими числа 5 і 11 [ні, так]
№12:
З вибором правильної відповіді у тексті
а= 3*3*7*11; в= 3*7*13
НСД (а; в)= 3 [так, ні]
№13:
З полем для вводу відповіді
Знайди НСК (а;в) ,якщо а= 2*3*5 ; в=2*2*3*19
Рефлексія від 25 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: