Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Прочитаи те текст і виконаи те завдання 1–5 до нього.
(1)Гулевичівна походить з українського, дворянського роду. (2) Вона не була княгинею.(3) Ім’я цієї жінки назавжди вписано в історію нашого народу, у нашу освіту, науку й культуру. (4) Вона передала свою садибу, землі й будинки в Києві для заснування монастиря, шпиталю й школи. (5) У Луцьку меценатка також пожертвувала на Луцьке брацтво, монастир і шпиталь власні кошти .
Орфографічну помилку допущено в слові речення
№2:
З однією правильною відповіддю
(1)Гулевичівна походить з українського, дворянського роду. (2) Вона не була княгинею.(3) Ім’я цієї жінки назавжди вписано в історію нашого народу, у нашу освіту, науку й культуру. (4) Вона передала свою садибу, землі й будинки в Києві для заснування монастиря, шпиталю й школи. (5) У Луцьку меценатка також пожертвувала на Луцьке брацтво, монастир і шпиталь власні кошти .
Пунктуаційну помилку допущено в реченні:
№3:
З однією правильною відповіддю
(1)Гулевичівна походить з українського, дворянського роду. (2) Вона не була княгинею.(3) Ім’я цієї жінки назавжди вписано в історію нашого народу, у нашу освіту, науку й культуру. (4) Вона передала свою садибу, землі й будинки в Києві для заснування монастиря, шпиталю й школи. (5) У Луцьку меценатка також пожертвувала на Луцьке брацтво, монастир і шпиталь власні кошти .
У називному відмінку в тексті вжито слово
№4:
З однією правильною відповіддю
(1)Гулевичівна походить з українського, дворянського роду. (2) Вона не була княгинею.(3) Ім’я цієї жінки назавжди вписано в історію нашого народу, у нашу освіту, науку й культуру. (4) Вона передала свою садибу, землі й будинки в Києві для заснування монастиря, шпиталю й школи. (5) У Луцьку меценатка також пожертвувала на Луцьке брацтво, монастир і шпиталь власні кошти .
Непоширеним є речення:
№5:
З однією правильною відповіддю
(1)Гулевичівна походить з українського, дворянського роду. (2) Вона не була княгинею.(3) Ім’я цієї жінки назавжди вписано в історію нашого народу, у нашу освіту, науку й культуру. (4) Вона передала свою садибу, землі й будинки в Києві для заснування монастиря, шпиталю й школи. (5) У Луцьку меценатка також пожертвувала на Луцьке брацтво, монастир і шпиталь власні кошти .
Однорідні члени є в кожному реченні, ОКРІМ
№6:
З однією правильною відповіддю
На другий склад падає наголос у всіх словах, ОКРІМ
№7:
З однією правильною відповіддю
Орфографічну помилку допущено в рядку
№8:
З однією правильною відповіддю
Підкреслені літери позначають тои самии звук у всіх словах рядка
№9:
З однією правильною відповіддю
Тільки в множині вживаються всі іменники в рядку
№10:
З однією правильною відповіддю
Лише іменники чоловічого роду в усіх рядках, ОКРІМ
№11:
З однією правильною відповіддю
Закінчення -а (-я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники рядка
№12:
З однією правильною відповіддю
Форму кличного відмінка утворено неправильно
№13:
З однією правильною відповіддю
Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка
№14:
З однією правильною відповіддю
Усі прикметники утворюються від іменників за допомогою суфікса -ев- (-єв-) у рядку
№15:
З однією правильною відповіддю
Граматично НЕ правильна відповідь на запитання «Котра година?»
№16:
З однією правильною відповіддю
Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка
№17:
З однією правильною відповіддю
Спільнокореневими є всі слова в рядку, ОКРІМ
№18:
З однією правильною відповіддю
Лише числівники розміщені в рядку
№19:
З однією правильною відповіддю
Лексичну помилку допущено в усіх словосполученнях, ОКРІМ
№20:
З однією правильною відповіддю
Поширеним є речення
№21:
З однією правильною відповіддю
Тире обов’язково потрібно ставити в усіх реченнях, ОКРІМ (розділові знаки пропущено)
№22:
З однією правильною відповіддю
Граматичну помилку допущено в реченні
№23:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак)
Уявіть,(1) як на вашому шляху загоряється свіча,(2) символ доброі надіі ,(3) відчуи те і і подих,(4) теплии аромат,зігріи теся теплом,(5) що струменить від свічки,(6) подякуи те своєму янголові за турботу,пригостіть и ого чимось смачненьким,(7) щоб він повертався до вас якомога частіше.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків запропоновано в рядку
№24:
З однією правильною відповіддю
Двоскладним реченням є
№25:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте речення
Та щось щоночі й щодня тои кінь летить у степах навмання.
Оберіть за подібністю синтаксичного значення підкреслений фрагмент у простому реченні та складному
№26:
На встановлення відповідності
Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.
тире в безсполучниковому складному реченні
Дерево славиться плодами, людина — ділами.
тире в неповному реченні
Кінцева мета красномовства – переконувати людей.
тире між підметом і присудком
Молоді мріють – старі згадують.
тире при однорідних членах речення
У душі виношуємо слово – лагідне й безжальне, ніби криця.
Рефлексія від 12 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: