Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
З натуральних чисел від 1 до 30 учень навмання називає одне. Яка ймовірність того, що це число парне?
№2:
З однією правильною відповіддю
Обчисліть:
№3:
З однією правильною відповіддю
Сума двох сторін трикутника дорівнює 85 см, а довжина третьої сторони становить 80% цієї суми. Знайдіть периметр трикутника
№4:
З однією правильною відповіддю
Розв'яжіть рівняння 2(0,2x – 3) – 8(0,7x – 4) =39
№5:
З однією правильною відповіддю
Сторони прямокутника дорівнюють 9 см і 40 см. Знайдіть діагональ прямокутника
№6:
З однією правильною відповіддю
Знайди область визначення функції
№7:
З однією правильною відповіддю
Визнач число, 84% якого дорівнюють 105
№8:
З однією правильною відповіддю
Знайди точку перетину графіка функції y = 5x - 20 з віссю ординат
№9:
З однією правильною відповіддю
Спростити вираз
№10:
З однією правильною відповіддю
Які з наведених тверджень є правильними?
І. Якщо сума двох кутів дорівнює 1800 , то ці кути є суміжними.
ІІ. Якщо діагоналі паралелограма рівні між собою, то цей паралелограм є прямокутником
ІІІ. У прямокутному трикутнику з катетами b і с і гіпотенузою а виконується рівність а2 + b2 = с2
№11:
З однією правильною відповіддю
Укажи проміжок якому належить корінь рівняння
№12:
З однією правильною відповіддю
Знайди первісну функції
№13:
З однією правильною відповіддю
Розв'яжіть систему нерівностей
№14:
З однією правильною відповіддю
В якому рядку числа cos2, cos4, cos6 розташовані в порядку зростання
№15:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між виразами (1-3) і характеристиками (А-Д) числових значень цих виразів, якщо
с3
число, більше за 1
|c + 1|
від'ємне число, менше за -1
27c
від'ємне число, більше за -1
число, що належить проміжку (0,5; 1)
додатне число, менше від 1/2
№16:
На встановлення відповідності
Після проведення контрольної роботи з іноземної мови 15 учнів отримали такі оцінки в балах за 12-бальною системою: 10, 10, 9, 5, 11, 10, 10, 6, 8, 12, 5, 7, 4, 9, 4. Установіть відповідність між числовими характеристиками вибірки (1-3) і їх значеннями (А-Д)
медіана
4
мода
6
середнє значення
8
9
10
№17:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між тілами (1-3) і способами їх утворень (А-Д)
циліндр
тупокутний трикутник обертається навколо меншої сторони
конус
прямокутна трапеція обертається навколо більшої сторони
циліндр і конус
прямокутник обертається меншої сторони
ромб обертається навколо діагоналі
прямокутний трикутник обертається навколо катета
№18:
На встановлення відповідності
Осьовим перерізом циліндра є квадрат АВСD (див. рисунок) BD = . Установи відповідність між задачами (1-3) та їх розв'язками (А-Д)
Знайди площу осьового перерізу циліндра
8
Знайди відношення об'єм циліндра до об'єму конуса з такими самими основою та висотою
2
Знайди периметр осьового перерізу циліндра
4
6
3
№19:
З полем для вводу відповіді
На початку эксперименту у колбі було 3 бактерії. Через одну хвилину їх було вже 6, через ще одну хвилину - 12 і так далі, тобто за кожну хвилину кількість бактерій у колбі подвоювалася. Протягом якої хвилини у колбі з'явиться тисячна бактерія?
У відповідь запишіть номер хвилини
№20:
З полем для вводу відповіді
Знайдіть об'єм правильного тетраедра, якщо його ребро дорівнює
У відповідь записати лише число
Рефлексія від 209 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: