Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Тест:

"Ми - особливі" Тест 5 клас

Вміст тесту:

Запитання №1:

З однією правильною відповіддю

Балів: 8%

Ми — особливі - Здоров'я, безпека та добробут. 5 клас. Воронцова

Роздивитися малюнок. Обрати ознаку, яка характеризує людину як чимось особливу

Запитання №2:

З вибором правильної відповіді у тексті

Балів: 8%

Обрати положення, яке НЕ є дискримінацією до інших                                 [повага тому, хто багато знає, навчання не для всіх людей, лікування для тих, хто платить, хворих на роботу не брати, освіта для всіх]

Запитання №3:

На встановлення відповідності

Балів: 8%

0401bckk-1f2c-369x318.png

Чого НЕ дотрималися діти, щоб досягти успіху у спільній справі - прикрашення ялинки

Ситуація
1

діти прикрашали ялинку. Маринці подобалися кульки, а Давиду - різні фігурки. Ялинка залишилася не прибраною, якби у ситуацію не втрутилася мама

Відношення до людини
А

дискримінація

Б

булінг

В

толерантність

Запитання №4:

Із заповненням пропусків у тексті

Балів: 8%

≡ Лялька nic Дівчинка з лялькою (NIC31385) – купити в Києві | ціни і відгуки

Хлопчик проявив інтерес до іграшки, якою гралася дівчинка. Мама пояснила, що такими іграшками граються тільки дівчатка. Яке повождення допустила мама по відношенню до сина? (Відповідь скопіювати)                     

упереджене ставлення

толерантність

булінг

дискримінація

ерудиція

Запитання №5:

На встановлення відповідності

Балів: 8%

Обрати ситуацію упередженого ставлення

Ситуація
1

Тренер сказав Антону, що він швидкий, але не дуже витривалий. Тож йому краще бігати на короткі дистанції.

2

Кіра не зрозуміла, як розв'язувати задачу. Сашко сказав, що це тому, що вона білявка.

3

Сашко захотів приєднатися до однокласниць, щоб допомогти прикрашати клас до свята. Леся відмовила йому, тому що він хлопець і нічого не тямить у таких справах.

Ставлення
А

упереджене ставлення

Запитання №6:

З вибором правильної відповіді у тексті

Балів: 8%

Лебідь, рак і щука" Аналіз Байки - Леонід Глібов - Dovidka.biz.ua

Люди іноді нагадують у своїх діях героїв байки Леоніда Глібова "Лебідь, рак і щука". Я знаю, коли людей НЕ можна назвати командою                             [співпраця з іншими, всі мають спільну мету, працювати на повну силу, змагатися за своє лідерство, працюють на результат]

Запитання №7:

З полем для вводу відповіді

Балів: 8%

На цьому тижні сім'я запланувала відпочинок у лісі. Кожний готувався до цього дня. Мама, як завжди, приготувала смаколики, прибрала квартиру, попрасувала білизну. Вона стомилася. Тато запропонував мамі залишитися вдома відпочити, бо у лісі треба багато ходити. Ми із братом погодились із думкою тата. Мама не сперечалася. Обрати термін, яким можна характеризувати ставлення сім'ї до мами. (Відповідь скопіювати)

дискримінація

булінг

толерантність

команда

Запитання №8:

З однією правильною відповіддю

Балів: 8%

«Ти не такий (не така), як усі. Ти — особливий (особлива)», — так люди висловлюють одне одному своє захоплення унікальними властивостями кожного. Обрати правильне положення, яке НЕ характеризує унікальність людини

Запитання №9:

З вибором правильної відповіді у тексті

Балів: 8%

Коли група НЕ МОЖЕ БУТИ командою?                              [мають спільні характеристики, змагання за лідерство, праця на повну силу, усі мають спільну мету]

Запитання №10:

На встановлення відповідності

Балів: 8%

Установити відповідність ставлення до ситуації

Ставлення
1

дискримінація

Ситуація
А

учень образив свого товариша через його високий зріст

Б

вихований, акуратний, дисциплінований учень має більше шансів отримати позитивну оцінку

В

без святкового одягу на день народження не варто запрошувати товаришів

Запитання №11:

З вибором правильної відповіді у тексті

Балів: 8%

Колектив класу, сусіди по будинку, родину можна назвати                  [сім'я, група, команда, індивідуальність]

Запитання №12:

Із заповненням пропусків у тексті

Балів: 8%

Робота учнів в команді. Як оцінити співпрацю?Вилучити правило, яке НЕ підходить для ефективної роботи в команді                                      

починайте висловлюватись по черзі

головне - не перебивайте один одного

обговорюйте ідеї, а не особистості, які висловили цю ідею

утримуйтесь від образ учасників групи

учаснику треба дати оцінку за роботу

намагайтеся дійти спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка і вона має право на існування

пам'ятайте правило "піднятої руки"

Рефлексія від 87 учнів

Сподобався:

68 19

Зрозумілий:

61 26

Потрібні роз'яснення:

64 23
Рекомендуємо

Тест з уроку Пізнаємо природу для 5 класу на тему «Хто такі бактерії та чим особливі віруси»

Тест з уроку Пізнаємо природу для 5 класу на тему «Хто такі бактерії та чим особливі віруси»

57

Аватар профіля Павленок Сергій Іванович
Пізнаємо природу
5 клас

20 грн

5 клас НУШ Чому вода – особлива речовина. Які властивості у газів

5 клас НУШ Чому	вода – особлива речовина. Які властивості у газів

27

Аватар профіля Кошалковська Лариса Іванівна
Пізнаємо природу
5 клас

25 грн

Підсумковий тест за рік (5 клас)

Підсумковий тест за рік (5 клас)

126

Аватар профіля Брусенцова Катерина Юріївна
Інформатика
5 клас

50 грн

Підсумковий тест за рік (5 клас)

Підсумковий тест за рік (5 клас)

71

Аватар профіля Жданова Анжеліка Миколаївна
Математика
5 клас

25 грн

Схожі тести

Екстернат. Підсумкове оцінювання. 6 клас. ЗБД

Екстернат. Підсумкове оцінювання. 6 клас. ЗБД

6

Аватар профіля Мишкова Наталія Володимирівна
Здоров’я, безпека та добробут
6 клас

Мій добробут (товари та послуги)

Мій добробут (товари та послуги)

10

Аватар профіля Мокрій Юлія Сергіївна
Здоров’я, безпека та добробут
6 клас

Екстернат. Підсумкове оцінювання. 5 клас. ЗБД

Екстернат. Підсумкове оцінювання. 5 клас. ЗБД

11

Аватар профіля Мишкова Наталія Володимирівна
Здоров’я, безпека та добробут
5 клас

Узагальнення з розділу «Безпека у побуті і довкіллі»

Узагальнення з розділу «Безпека у побуті і довкіллі»

12

Аватар профіля Акеліна Наталія Анатоліївна
Здоров’я, безпека та добробут
6 клас

Дії під час пожежі.

Дії під час пожежі.

13

Аватар профіля Петренко Вікторія Валентинівна
Здоров’я, безпека та добробут
5 клас