Підсумкове тестування до модуля "Тривимірне моделювання" (до підручника авторів М.А. Домаскіної, Т.В. Тихонової).
Конструктор тестів
Підсумкове тестування до модуля "Тривимірне моделювання" (до підручника авторів М.А. Домаскіної, Т.В. Тихонової).
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З кількома правильними відповідями
Що може містити сцена?
№2:
З однією правильною відповіддю
Що таке 3D-рендеринг?
№3:
З однією правильною відповіддю
Що таке візуалізація?
№4:
З кількома правильними відповідями
Де використовують 3D-візуалізацію?
№5:
З однією правильною відповіддю
До одного об'єкта можна застосувати декілька матеріалів, як і один матеріал можна застосувати до різних об'єктів?
№6:
З однією правильною відповіддю
Який редактор використовується в Blender для роботи з текстурами?
№7:
З однією правильною відповіддю
Що використовується для відображення двовимірної текстури на тривимірному об'єкті?
№8:
З однією правильною відповіддю
Як додати джерело освітлення на сцену?
№9:
На послідовність
Встановіть правильну послідовність дій для налаштування камери за стеженням за конкретним об'єктом:
Виділити об'єкт стеження
Вибрати меню Object => Track => Track to Constraint
Виділити камеру
№10:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між терміном та його визначенням:
Тривимірне моделювання
зоровий об'ємний прообраз певного об'єкта.
3D-графіка
процес створення тривимірної моделі об'єкта.
Тривимірна модель
розділ комп'ютерної графіки, який присвячено методам створення зображень або відео шляхом моделювання об'ємних об'єктів у тривимірному просторі.
№11:
З однією правильною відповіддю
Що утворюється набором поверхонь, які називаються полігонами і поєднані ребрами та вершинами?
№12:
З полем для вводу відповіді
Як називають тривимірний об'єкт в 3D- моделюванні?
№13:
На послідовність
Встановіть правильну послідовність етапів створення тривимірного зображення.
Налаштування освітлення і камер
Моделювання
Постобробка, або композитинг
Рендеринг
Текстурування
Анімація
№14:
З кількома правильними відповідями
Оберіть ПЗ для роботи з тривимірною графікою з відкритою ліцензією.
№15:
З однією правильною відповіддю
ПЗ із тривимірного моделювання НЕ дозволяють працювати із глобальними координатами, тобто єдиними для всіх об'єктів у вашій сцені, та локальними - індивідуальними для вибраного об'єкта.
№16:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між назвами проєкцій та їхніми описами.
Паралельна проєкція
множина променів, що проєктують, спрямовується паралельно один одному.
Центральна проєкція
промені, що проєктують, виходять з однієї точки.
№17:
З однією правильною відповіддю
Достатньо повільний процес візуалізації, що використовується при створенні відео.
№18:
З однією правильною відповіддю
Хто створив і очолив Blender Foundation у 2002 році?
№19:
З кількома правильними відповідями
Основними елементами меш-об'єкта є:
№20:
З однією правильною відповіддю
Оберіть меш-об'єкт, якого не існує в Blender.
№21:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між назвою інструменту та його призначенням.
Bevel
Створення симетричних тривимірних об'єктів.
Smooth
Скошування гострих кутів, надання об'єкту більш реалістичних форм.
Warp
Використовують для деформації об'єкта.
Mirror
Згладжування ребристих поверхонь.
№22:
З однією правильною відповіддю
Послідовність графічно відображених (відрендерених) зображень, які формують відеоряд - це ...
Рефлексія від 54 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: