Тест:

Моделі і моделювання

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Як називають заміну об’єкта, процесу чи явища його моделлю?

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Яка матеріальна модель об’єкта Літак?

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Яка інформаційна модель об’єкта Автомобіль?

4:

З кількома правильними відповідями

2 з 29 балів

На які різновиди можна розподілити моделі за способами їхньої реалізації?

5:

На встановлення відповідності

4 з 29 балів

Установіть відповідність між властивостями, які спонукають до моделювання об’єктів і зображеннями моделей цих об’єктів

1

Надзвичайно великі розміри

А

Планета Земля

060088sw-7c7c-138x182.png

2

Надзвичайно малі розміри

Б

Молекула води

3

Не спостерігали в природі

В

Інопланетянин

4

Швидкоплинне явище

Г

Електричний розряд («блискавка») у лабораторних умовах

6:

На встановлення відповідності

4 з 29 балів

Установіть відповідність між інформаційними моделями і назвами об’єктів, процесів або явищ, для дослідження яких ці моделі можна застосувати

1

P = mg

А

Вага тіл на поверхні Землі

2

S = vt

Б

Рівномірний прямолінійний рух

3

CO2

В

Молекула вуглекислого газу

4

L = pR2

Г

Велосипедне колесо

7:

Множинне введення тексту

1 з 29 балів

Як називають спрощене подання об’єкта, процесу чи явища для споглядання та/або дослідження?

Відповідь запишіть малими літерами української абетки (іменник в однині)

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Що таке комп’ютерна модель?

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Що відбувається на етапі постановки задачі та її аналізу з метою побудови комп’ютерної моделі?

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Що відбувається на етапі комп’ютерного експерименту після завершення побудови комп’ютерної моделі?

11:

З кількома правильними відповідями

2 з 29 балів

Які параметри є несуттєвими під час побудови комп’ютерної моделі ваги тіла на планетах Сонячної системи й тому ними можна нехтувати?

12:

З кількома правильними відповідями

3 з 29 балів

У чому полягає зручність використання Excel як засобу реалізації комп’ютерної моделі?

13:

На послідовність

5 з 29 балів

Відновіть послідовність етапів побудови комп’ютерної моделі.

Постановка задачі та її аналіз

Побудова інформаційної моделі

Розробка методу й алгоритму реалізації моделі

Розробка методу й алгоритму реалізації моделі

Проведення комп’ютерного експерименту

14:

З полем для вводу відповіді

1 з 29 балів

Як іще називають спосіб розв’язування задачі в межах побудо­ваної моделі? Відповідь запишіть малими літерами української абетки (іменник в однині).

15:

Множинне введення тексту

1 з 29 балів

Як називають послідовність вказівок, яка чітко визначає, які дії та в якому порядку потрібно виконати для розв’язування певного завдання. Відповідь запишіть малими літерами української абетки (іменник в однині).

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Підсумкова робота з теми «Лінійні алгоритми»

Підсумкова робота з теми «Лінійні алгоритми»

101

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
5 клас

50 грн

6. Комп'ютерні публікації

6. Комп'ютерні публікації

166

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
9 клас

20 грн

1. Напрямки та інструменти вебдизайну

1. Напрямки та інструменти вебдизайну

30

Аватар профіля Киреєва Оксана Анатоліївна
Інформатика
10—11 клас

33 грн

Моделі і моделювання

Моделі і моделювання

116

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
10—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

50 грн

Модель і моделювання. Етапи комп’ютерного моделювання

Модель і моделювання. Етапи комп’ютерного моделювання

206

Аватар профіля Нікішина Катерина Іванівна
Інформатика
9—12 клас та I—II курси

41 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2578

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1440

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

688

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

364

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

326

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас