Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Творчі методики як сучасний інструмент вихователя: розвиваємо soft skills дітей дошкільного віку засобами конструювання
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Множення натуральних чисел. 5 клас

10.11.2021
5 Клас

181 проходження

10 запитань

28

2

0

Завантажити тест
Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: Множення натуральних чисел. Властивості множення..
Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Як називають числа при множенні?

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Обчислити: 264 * 23 =

Запитання №3 на встановлення відповідності Балів: 15%

Встановити відповідність між виразами 1-4 та їх значенням (А-Д)

1

133 *130

2

429 *211

3

989 * 52

4

776 * 75

А

90519

Б

58200

В

17290

Г

78211

Д

51428

Запитання №4 на встановлення відповідності Балів: 15%

Встановіть відповідність між рівностями і властивостями множення.

1

a * b = b * a

2

(a * b) * c = a * (b * c)

3

a * (b + c) = a * b + a * c

4

a * (b - c) = a * b - a * c

А

сполучна властивість множення

Б

розподільна властивість множення відносно додавання

В

переставна властивість множення

Г

розподільна властивість множення відносно віднімання

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Виберіть зручний спосіб обчислення

Запитання №6 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Вкажіть правильну рівність:

Запитання №7 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Виберіть правильну рівність.

Запитання №8 з полем для вводу відповіді Балів: 15%

З однієї станції в протилежних напрямках одночасно виїхали два поїзди. Один рухався із швидкістю 62 км/год, а другий - із швидкістю 56 км/год. Яка відстань буде між ними через 7 год після початку руху?

( у відповідь запишіть лише число)

Запитання №9 з полем для вводу відповіді Балів: 8%

Обчисліть значення виразу 18 * х + 532, якщо х = 43

(у відповідь запишіть лише число)

Запитання №10 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

У записі 616 - 12 * 24 + 19 = 100 поставте дужки так, щоб була правильна рівність

Рефлексія від 181 учня

Сподобався

167 14

Зрозумілий

150 31

Потрібні роз'яснення

148 33