Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Діти та війна: практичні поради щодо стабілізації емоційного стану
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Машине навчання.

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З кількома правильними відповідями

3 з 17 балів

Виберіть всі твердження, які характеризують машинне навчання

2:

На встановлення відповідності

3 з 17 балів

Поєднайте поняття для , які допомагають визначити, хто зображений на фотографіях: котик чи кролик?0500hrmt-1932-122x91.jpg0500hrmw-e63c-141x100.jpg0500hrn7-9a58-113x88.jpg

Поняття
Завдання
1

Дані

А

Визначення кольору, форми вух, довжину хвоста

2

Ознаки

Б

Представлення набору фотографій з зображеннями фото кроликів та котиків.

3

Алгоритм

В

Знаходження закономірностей, що дають змогу охарактиризувати вид.

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 17 балів

Завдання визначити вид тварини (кіт чи кролик), в якому кожна фотографія має мітку про те, що це за тварина, це приклад:

4:

З кількома правильними відповідями

2 з 17 балів

Вибери тип машинного навчання класифікація для завдання:

5:

З кількома правильними відповідями

2 з 17 балів

Вибери тип машинного навчання регресія для завдання:

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 17 балів

Ми робимо безліч фотографій смартфоном, зберігаємо дані в хмарі та періодично бачимо альбоми, які самі не створювали: «Посмішки», «Пейзажі», «Мої друзі». Тобто, програма зробила це самостійно, і це приклад:

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 17 балів

Виберіть всі твердження, які характеризують машинне навчання

Виберіть правильне твердження:

8:

На послідовність

4 з 17 балів

Вкажіть послідовність етапів розробки моделі машинного навчання.

Оцінка алгоритму на тестових даних.

Конструювання алгоритму

Представлення даних.

Тренування алгоритму на наявних даних.

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Молодець!

Рефлексія від 6 учнів

Сподобався:

4 2

Зрозумілий:

4 2

Потрібні роз'яснення:

5 1
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Навчання в Інтернеті

Навчання в Інтернеті

108

Аватар профіля Мельник Тетяна Миколаївна
Інформатика
10—11 клас

19 грн

Інтернет для навчання

Інтернет для навчання

118

Аватар профіля Подгайко Андрій Олегович
Інформатика
5 клас

19 грн

Навчання в інтернеті

Навчання в інтернеті

101

Аватар профіля Желєзна Вікторія Олександрівна
Інформатика
7 клас

33 грн

Навчання в інтернеті

Навчання в інтернеті

52

Аватар профіля Іванюк Лілія Василівна
Інформатика
10 клас

20 грн

Навчання в Інтернеті

Навчання в Інтернеті

181

Аватар профіля Томчук Ірина Григорівна
Інформатика
7 клас

20 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2508

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1418

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

671

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

349

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

311

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас