Тест упорядковано за § 1-8 підручника О.П.Глазової. 9 клас. Українська мова .- Харків.- видавництво "Ранок".- 2017
Тестова робота для перевірки знань учнів щодо вживання історизмів, архаїзмів, власне української та запозиченої лексики, розділових знаків при прямій і непрямій мові, розвитку вмінь і навичок правильно ставити розділові знаки, обгрунтовувати їхнє вживання за допомогою вивчених правил; ця робота сприяє формуванню вміння знаходити й виправляти помилки; удосконалювати культуру мовлення учнів, уміння редагувати різні синтаксичні конструкції, виховувати повагу до рідного слова як найціннішого скарбу нашого народу та любов до рідної держави.
Тестова робота складається із 18 запитань, більшість - із вибором однієї правильної відповіді, два завдання - на встановлення відповідності.
Зверніть увагу: майже всі тестові питання із вибором однієї правильної відповіді оцінюються у 1 бал, завдання на встановлення відповідності - 3, 4 або 5 (у залежності від того, скільки у завданні може утворитися правильних відповідностей), питання, тому у результаті за 18 завдань максимум можна набрати 24 бали, які автоматично переводяться у 12-бальну шкалу і тому не завжди кількість правильних питань = кількості набраних балів
Матеріал можна використовувати для підготовки до ЗНО
Зразки тестових питань: