Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Запуск мовлення дошкільників через ігрову імітацію. Практичні вправи
»
Взяти участь Всі події
Тест:

(Копія) Японія та Китай у міжвоєнний період

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: Японія та Китай у міжвоєнний період.

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Назвіть рік виникнення «Руху 4 травня» в Китаї:

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Який китайський півострів рішенням Паризької мирної конференції був переданий Японії?


3:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Вкажіть привід до початку протестів студентів Пекіна 4 травня 1919 р.:

4:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Вкажіть на карті територію Китаю, на якій японський уряд створив маріонеткову державу Маньчжоу-Го

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Який наслідок мало створення у 1923 р. у Гуанчжоу уряду із представників Гоміндану і КПК?

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Вкажіть рік початку широкомасштабноі війни Японіі проти Китаю

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

На фото зображено
0401foc0-d499-220x330.png

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

"Договір дев’яти держав", з однієі сторони, розподіляв сфери впливу європейськиx держав, а з іншоі - гарантував збереження територіальної та адміністративної цілісності

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

"Для того, щоб завоювати світ, ми повинні спочатку завоювати Китай. Для того, щоб завоювати справжні права в Маньчжурії і Монголії, ми повинні використовувати цей район як базу проникнення в Китай під приводом розвитку нашої торгівлі. Опанувавши всіма ресурсами Китаю, ми перейдемо до завоювання Індії, країн Південних морів і, нарешті, Європи..."

Якому політичному діячеві належать ці слова?

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

"Для того, щоб завоювати світ, ми повинні спочатку завоювати Китай. Для того, щоб завоювати справжні права в Маньчжурії і Монголії, ми повинні використовувати цей район як базу проникнення в Китай під приводом розвитку нашої торгівлі. Опанувавши всіма ресурсами Китаю, ми перейдемо до завоювання Індії, країн Південних морів і, нарешті, Європи..."

Загарбницькі наміри якоі держави описані в документі?

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Наслідком національної революції в Китаї 1925–1927 рр. було(в):

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Однією з головних причин встановлення режиму військових в Японії була

Рефлексія від 5 учнів

Сподобався:

2 3

Зрозумілий:

2 3

Потрібні роз'яснення:

3 2
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Індія у міжвоєнний період

Індія у міжвоєнний період

124

Аватар профіля Корецький Віктор Кирилович
Всесвітня історія
10 клас

19 грн

ЯПОНІЯ, КИТАЙ ТА ІНДІЯ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

ЯПОНІЯ, КИТАЙ ТА ІНДІЯ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

184

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Всесвітня історія
10 клас

20 грн

Японія, Китай, Індія у міжвоєнний період

Японія, Китай, Індія у міжвоєнний період

105

Аватар профіля Світич Катерина Сергіївна
Всесвітня історія
10—12 клас, I—VI курси, дорослі та змішані

66 грн

Японія, Китай, Індія в міжвоєнний період

Японія, Китай, Індія в міжвоєнний період

105

Аватар профіля Литвих Костянтин Григорович
Всесвітня історія
10 клас

19 грн

Японія, Китай та Індія в міжвоєнний період

Японія, Китай та Індія в міжвоєнний період

332

Аватар профіля Буланов Юрій Іванович
Всесвітня історія
10 клас

20 грн

Схожі тести

Великі географічні відкриття та завоювання Нового світу

Великі географічні відкриття та завоювання Нового світу

595

Аватар профіля Сизова Анна Володимирівна
Всесвітня історія
8 клас

Стародавня Греція (ІІ-І тис. до н.е.)

Стародавня Греція (ІІ-І тис. до н.е.)

1291

Аватар профіля Кучер Валентина Анатоліївна
Всесвітня історія
6 клас

Вступ до нової історії

Вступ до нової історії

432

Аватар профіля Терешко Лілія Богданівна
Всесвітня історія
9 клас

Виникнення людини та її розселення

Виникнення людини та її розселення

671

Аватар профіля Орел Дар'я Андріївна
Всесвітня історія
6 клас

Передумови Першої світової війни. Війна та революції

Передумови Першої  світової війни. Війна та революції

575

Аватар профіля Силенко Олена Вікторівна
Всесвітня історія