Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
№2:
На встановлення відповідності
Поєднайте пари: правитель та країна, якою він правив
Марія-Терезія
Катерина ІІ
Фрідріх II
Густав ІІІ
№3:
З кількома правильними відповідями
Оберіть ознаки та правильні факти про промислову революцію (4 вірні відповіді)
№4:
На встановлення відповідності
Поєднайте пари: країна та її цілі на міжнародній арені, які вона переслідувала у Новий час
Франція
колонізація Австралії, збільшення впливу на Індію
Англія
отримання виходу до Чорного і Балтійського морів
Швеція
завоювання Хорватії, Трансильванії
Росія
боротьба за "іспанський спадок"
Австрія
№5:
З однією правильною відповіддю
На карті Африки з’явилися назви «Перцевий Берег», «Берег Слонової Кістки», «Золотий Берег», «Невільничий Берег», завдяки ...
№6:
З однією правильною відповіддю
На фото зображено пам'ятку одного з давніх народів. Якого?
№7:
З однією правильною відповіддю
У 1532 р. завоювання держави інків здійснив ...
№8:
З однією правильною відповіддю
Яка сільськогосподарська культура була завезена з Америки та врятувала від голоду Європу?
№9:
З однією правильною відповіддю
Який тип підприємства описано?
«У приміщенні, просторому і довгому, стояли двісті верстатів, міцних і сильних: на цих верстатах працювали двісті чоловіків, усі в один ряд. Біля кожного з них сиділо по одному чудовому хлопцю, які з великим захопленням готували човник. Поряд, у сусідньому приміщенні, сто жінок без перепочинку чесали вовну… У наступній кімнаті працювали сто дівчат […які] цілий день пряли і співали чудовими, схожими на солов’їні, голосами. Після цього вони пішли в наступну кімнату, де побачили бідно одягнених дітей; усі вони сиділи і скубали вовну, відділяючи тонку від грубої; їх було півтори сотні, дітей бідних, слабких батьків; як винагороду за свою працю кожен із них отримував щовечора по одному пенні, крім того, що вони вип’ють і з’їдять протягом дня. Для бідних людей це було великою допомогою. У наступному приміщенні він бачив іще 50 молодиків — це були стригалі, які показували тут своє мистецтво і вміння. Поруч із ними працювали 80 валяльників. Окрім того, він іще мав фарбувальню, при якій тримав 40 чоловіків, а також сукновальню, де було ще 20 робітників».
№10:
З однією правильною відповіддю
До твору якого письменника Гюстав Доре створив цю ілюстрацію?
№11:
На встановлення відповідності
Поєднайте пари: суть літературного твору і його назву
"Державець"
Головний герой роману, уявивши себе мандрівним рицарем, мріяв відродити рицарські часи тоді, коли вони вже давно минули. Він один не розумів цього та, як останній рицар Сумного Образу, являв собою смішну й недоречну постать. Герой намагався змінити існуючі порядки, захистити вдів і сиріт, покарати винуватців їхніх страждань. Насправді ж він створював тільки безладдя. А втім, мотиви його вчинків — людяні та шляхетні.
«Хитромудрий ідальго Дон Кіхот Ламанчеський»
У цьому творі поставлено питання про те, як саме правитель має здійснювати владу в державі та як співвідносяться мораль і влада.
«Гаргантюа і Пантагрюель»
Герої трагедії палко кохали одне одного, але перешкодою для їхніх почуттів стала давня ворожнеча родин. Не витримавши боротьби, юні герої загинули.
«Ромео і Джульєтта»
У цьому романі викладено бачення ідеального суспільства. Від імені мандрівника, який побував на острові, автор розповідав про це суспільство. Усі мешканці острова працювали, займаючись і ремеслом, і сільським господарством.
«Утопія»
№12:
З однією правильною відповіддю
Роботи якого митця представлені?
№13:
Пошук на зображенні
Окрасою якої країни є Ескоріал?
№14:
З однією правильною відповіддю
Яка держава позначена на карті зеленим?
№15:
З однією правильною відповіддю
До якої країни належить?
Самурай - представник військового стану в ХІІ-ХІХ ст.
№16:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між подіями та роками, коли вони відбулися.
Початок Реформації
1772 р.
Відкриття Америки
1517 р.
Початок Тридцятилітньої війни
1618 р.
Перший поділ Речі Посполитої
1492 р.
Рефлексія від 32 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: