(Копія) Системи рівнянь другого степеня з двома змінними.

Алгебра

Для кого: 9 Клас

27  проходження

12  запитань

31.01.2021

370

3

0

Тест містить питання скопійовані з: Системи рівнянь другого степеня з двома змінними. .
Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 6%

Вказати розв’язок системи рівнянь

Системи рівнянь другого степеня з двома змінними. Тест 13 (Алгебра 9 клас)

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 6%

Знайти розв’язок системи рівнянь

Системи рівнянь другого степеня з двома змінними. Тест 13 (Алгебра 9 клас)

Запитання №3 з однією правильною відповіддю Балів: 6%

Знайдіть за графіком розв’язок системи рівнянь.

Системи рівнянь другого степеня з двома змінними. Тест 13 (Алгебра 9 клас)

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 6%

Знайдіть за графіком розв’язок системи рівнянь.

Системи рівнянь другого степеня з двома змінними. Тест 13 (Алгебра 9 клас)

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 6%

Яка із пар чисел є розв’язком системи рівнянь:

Запитання №6 з однією правильною відповіддю Балів: 6%

Яку з систем рівнянь можна розв’язати, виконавши підстановку x= 2y-1 

Запитання №7 з однією правильною відповіддю Балів: 6%

Яка система рівнянь відповідає графічному розвязку поданому на рисунку

Запитання №8 з полем для вводу відповіді Балів: 12%

Сума двох чисел дорівнює -18, а їх добуток 65. Знайдіть ці числа. ( у відповідь запишіть їх через сполучник"і", наприклад: 3 і 5

Запитання №9 з полем для вводу відповіді Балів: 12%

Розв’яжіть систему рівнянь

0200kvve-a8a6.png

У відповідь запишіть число, яке отримаєте, обчисливши значення виразу

х1 • у1 + х2 • у2 .

Запитання №10 з однією правильною відповіддю Балів: 12%

Якщо в системі  додати почленно ліві та праві частини рівнянь, то одержимо рівняння…

Запитання №11 з однією правильною відповіддю Балів: 12%

 Якій із систем рівнянь відповідає даний рисунок?0200kvwr-95c6-263x237.png

Запитання №12 з однією правильною відповіддю Балів: 12%

Якій із систем рівнянь відповідає даний рисунок?0200kvx1-2a1e-209x190.png

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0