Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Тест:

(Копія) СЕМЕСТРОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА У ФОРМАТІ НМТ

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Тест у форматі НМТ призначений для вимірювання рівня навчальних досягнень здобувачів освіти за шкільний курс української мови.

Мета: симуляція НМТ з української мови для вироблення навичок ефективної роботи з тестами, самооцінки та визначення рівня реальних знань здобувачами освіти.

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Шановний(на) здобувачу (ко) освіти!

На роботу з підсумковою контрольною роботою у форматі НМТ ви матимете 60 хвилин, протягом яких потрібно буде виконати 30 тестових завдань:

10 - із вибором однієї правильної відповіді із чотирьох варіантів;

15 - із вибором однієї правильної відповіді з п’яти варіантів;

5 - на встановлення відповідності (потрібно встановити по 4 “логічні пари”).

Уважно читай завдання, вір у власні сили - й усе вдасться! Бажаю успіху!

Тест містить питання скопійовані з: ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА У ФОРМАТІ НМТ.

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Прочитайте текст (цифра позначає наступне слово).

(1)Відгомін перелітних птахів, глибокі (2)колії на розмитому дощами (3)чорноземі, перший (4)приморозок, (5)бурштинове й багряне листя, струшене (6)листопадом, – усе це (7)ознаки (8)чарівної осені. Вже не влаштовують (9) бешкету галасливі горобці, селяни поспішають (10) закінчити останні (11) сільськогосподарські роботи. Молодий (12) шофер застряг у (13) болотистій низині, тож (14) причіп з (15) дровами довелося витягати трактором.

НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Чергування голосних відбувається в усіх наведених випадках, ОКРІМ

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Літеру у на місці обох пропусків треба писати в кожному рядку

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Допущено орфографічну помилку в кожному рядку, ОКРІМ

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Неправильно утворена форма наказового способу дієслова в рядку

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Лексичну помилку допущено в рядку

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Правильно написано всі слова в рядку

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Позначте рядок, у якому в усіх словах пишемо апостроф:

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

З великої літери треба писати усі слова в рядку

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Помилки при відмінюванні числівників допущено в кожному рядку, ОКРІМ

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Усі складні слова потрібно писати разом у рядку

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Допущено помилку в написанні частки НЕ в рядку

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Подвоєння літер НЕ відбувається в усіх словах рядка

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Прочитайте речення.

Дорослі мають розуміти (1) що сором’язливість багатьох підлітків (2) зовсім не особливість їхнього віку (3) бо вона властива лише дітям із заниженою самооцінкою (4) які дуже потребують допомоги (5) підтримки та емпатії.

Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Допущено граматичну помилку в рядку

18:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Українським відповідником до іншомовного слова прерогатива є всі слова, ОКРІМ

19:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.

Погода цієї весни ____________ , що зазвичай не характерно ______________пори року в нашій місцевості.

Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків

20:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Допущено орфографічну помилку в рядку

21:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті

22:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків у реченні.

Від чергового __________ директриса з класним керівником __________, що частина першокласників ________ на Свято Букваря ____________________.

23:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Прочитайте речення й виконайте завдання до них.

0402ot2j-4d6d-66x62.png Перша допомога – це проведення найпростіших медичних заходів для порятунку життя, зменшення страждань потерпілого від надзвичайної ситуації і попередження розвитку можливих ускладнень.

0402ot2u-8500-60x59.png Якщо ви не маєте відповідних навичок для надання допомоги, слід звернутись за допомогою до інших присутніх на місці події.

0402ot32-9976-54x60.pngПрофесійно таку допомогу надають, звичайно ж, медики, але не завжди швидка допомога може прибути вчасно на місце події, тому вміння кожного з нас надати першу необхідну допомогу постраждалим до прибуття служб порятунку може відіграти вирішальну роль у порятунку життя людини.

0402ot3g-b0fb-61x57.pngПо-друге, оцінивши стан постраждалого (свідомість, дихання, пульс), за необхідності викликати бригаду швидкої медичної допомоги, а також інші екстрені служби (поліцію, аварійно-рятувальну службу, службу газу тощо).

0402ot3v-1178-53x72.pngАлгоритм ваших дій має бути таким: по-перше, огляньте місце події та впевніться у тому, що надання допомоги буде безпечним; потім необхідно забезпечити власну безпеку, а також безпеку потерпілого та людей навколо.

Первісний текст буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності, запропонованій у рядку

24:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Прочитайте речення й виконайте завдання до них.

0402ot2j-4d6d-66x62.png Перша допомога – це проведення найпростіших медичних заходів для порятунку життя, зменшення страждань потерпілого від надзвичайної ситуації і попередження розвитку можливих ускладнень.

0402ot2u-8500-60x59.png Якщо ви не маєте відповідних навичок для надання допомоги, слід звернутись за допомогою до інших присутніх на місці події.

0402ot32-9976-54x60.pngПрофесійно таку допомогу надають звичайно ж медики, але не завжди швидка допомога може прибути вчасно на місце події, тому вміння кожного з нас надати першу необхідну допомогу постраждалим до прибуття служб порятунку може відіграти вирішальну роль у порятунку життя людини.

0402ot3g-b0fb-61x57.pngПо-друге, оцінивши стан постраждалого (свідомість, дихання, пульс), за необхідності викликати бригаду швидкої медичної допомоги, а також інші екстрені служби (поліцію, аварійно-рятувальну службу, службу газу тощо).

0402ot3v-1178-53x72.pngАлгоритм ваших дій має бути таким: по-перше, огляньте місце події та впевніться у тому, що надання допомоги буде безпечним; потім необхідно забезпечити власну безпеку, а також безпеку потерпілого та людей навколо.

Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному

25:

З однією правильною відповіддю

1 з 45 балів

Прочитайте речення й виконайте завдання до них.

0402ot2j-4d6d-66x62.pngПерша допомога – це проведення найпростіших медичних заходів для порятунку життя, зменшення страждань потерпілого від надзвичайної ситуації і попередження розвитку можливих ускладнень.

0402ot2u-8500-60x59.pngЯкщо ви не маєте відповідних навичок для надання допомоги, слід звернутись за допомогою до інших присутніх на місці події.

0402ot32-9976-54x60.pngПрофесійно таку допомогу надають звичайно ж медики, але не завжди швидка допомога може прибути вчасно на місце події, тому вміння кожного з нас надати першу необхідну допомогу постраждалим до прибуття служб порятунку може відіграти вирішальну роль у порятунку життя людини.

0402ot3g-b0fb-61x57.pngПо-друге, оцінивши стан постраждалого (свідомість, дихання, пульс), за необхідності викликати бригаду швидкої медичної допомоги, а також інші екстрені служби (поліцію, аварійно-рятувальну службу, службу газу тощо).

0402ot3v-1178-53x72.pngАлгоритм ваших дій має бути таким: по-перше, огляньте місце події та впевніться у тому, що надання допомоги буде безпечним; потім необхідно забезпечити власну безпеку, а також безпеку потерпілого та людей навколо.

Однорідні члени є в обох реченнях, позначених

26:

На встановлення відповідності

4 з 45 балів

З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні ( цифра позначає наступне слово)

(1) Фух, нарешті ми (2)таки піднялися на (3) цю кляту висоту, (4) дарма що вже були вкрай виснажені й утомлені.

ЧАСТИНА МОВИ
СЛОВО
1

фух

А

прислівник

2

таки

Б

займенник

3

цю

В

сполучник

4

дарма що

Г

частка

Ґ

вигук

27:

На встановлення відповідності

4 з 45 балів

З'ясуйте, якими членами речення є виділені фразеологізми

ФРАЗЕОЛОГІЗМ
ЧЛЕН РЕЧЕННЯ
1

Для кожного українця батьківщина - це його земля обітована.

А

підмет

2

У боротьбі за незалежність пасти задніх - вибір боягузів і слабаків.

Б

присудок

3

Ні світ ні зоря на наші міста й села полетіли бомби тих, кого ще недавно ми вважали сусідами.

В

означення

4

Але незабаром всі вороги дізналися значення фразеологізму "дати драпака"

Г

додаток

Ґ

обставина

28:

На встановлення відповідності

4 з 45 балів

Доберіть приклад (А – Д) до кожного виду відокремленого члена речення (1–4).

Відокремлений член
Приклад речення
1

додаток

А

На вернісаж прийшли колеги пейзажиста – справжні поціновувачі образотворчого мистецтва.

2

означення

Б

Переглянувши другий розділ книги, письменник був надзвичайно задоволений ілюстраціями.

3

обставина

В

Учасники форуму, натхненні промовою голови оргкомітету, жваво обговорювали перспективи співпраці.

4

прикладка (різновид означення)

Г

Виставка триватиме до кінця вересня й працюватиме щодня, крім останньої суботи місяця.

Ґ

Кожен митець прагне визнання або слави, тож мріє знайти стежину до людського серця.

29:

На встановлення відповідності

4 з 45 балів

Увідповідніть фразеологізм з його значенням

ФРАЗЕОЛОГІЗМ
ЗНАЧЕННЯ
1

веремію закрутити

А

нічого не робити, ледарювати

2

вискочити на сухе

Б

затіяти щось неприємне

3

варити без вогню

В

уникнути кари

4

зарити талант

Г

настирливо дорікати

Ґ

загубити обдарування

30:

На встановлення відповідності

4 з 45 балів

Установіть відповідність між типом складного речення та прикладом

ТИП РЕЧЕННЯ
ПРИКЛАД
1

складносурядне

А

Зелена трава горить-палає зеленим огнем, на її довгих листочках грає й сяє чиста роса.

2

складнопідрядне

Б

Найменший шерхіт, луск гіллячки, шум пташиного крила, цокіт копит — усе резонувало тут надзвичайно лунко, чисто, повноголосо!

3

складне безсполучникове

В

Сонце і повітря лоскочуть щоки, а зелень ялинкових гілок виглядає приємно й свіжо.

4

складне з різними видами зв'язку

Г

Лише за тиждень дерева повністю вкривається листям, що шарудить на свіжому весняному повітрі.

Ґ

Зацвіли, забуяли вишні, забіліло кругом вночі, і кантату весни одвічну замузичили знову дощі.

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

3 1

Потрібні роз'яснення:

3 1
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Семестрова контрольна робота у 9 класі за ІІ семестр у форматі НМТ

Семестрова контрольна робота у 9 класі  за ІІ семестр у форматі НМТ

26

Аватар профіля Корецький Віктор Кирилович
Історія України
9 клас, 11 клас, дорослі та змішані

20 грн

Контрольна робота з української мови у форматі НМТ

Контрольна робота з української мови у форматі НМТ

280

Аватар профіля Степна Вікторія Олегівна
Українська мова
10—11 клас, I курс та дорослі

20 грн

Семестрова контрольна робота з історії України за ІІ семестр у форматі НМТ 10 клас

Семестрова контрольна робота з  історії України за ІІ семестр у форматі НМТ 10 клас

15

Аватар профіля Корецький Віктор Кирилович
Історія України
10—11 клас, дорослі та змішані

20 грн

Семестрова контрольна робота з історії України за ІІ семестр в 11 класі у форматі НМТ

Семестрова контрольна робота з історії України за ІІ семестр в 11 класі у форматі НМТ

10

Аватар профіля Корецький Віктор Кирилович
Історія України

20 грн

Контрольна робота "Тіла обертання" в форматі НМТ

Контрольна робота "Тіла обертання" в форматі НМТ

327

Аватар профіля Смірнова Олена Юріївна
Геометрія
11 клас

83 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

2268

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

1002

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

860

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

1417

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

1511

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас