Тест:

(Копія) Розвиток навичок аудіювання (А2)

06.02.2023
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Look at the map and listen to the directions while you do the other exercises.

04006pyg-1e39-940x770.jpg

Тест містить питання скопійовані з: Розвиток навичок аудіювання (А2), Діагностувальна робота.

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

The speaker A gives directions to the _______________

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

The speaker B gives directions to the _______________

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

The speaker C gives directions to the _______________

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

The speaker D gives directions to the _______________

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

Complete the gaps with a word according to the text.

Go _____ on.

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

Complete the gaps with a word according to the text.

_____ past the traffic lights.

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

Complete the gaps with a word according to the text.

It’s the building next to the library _____ the left.

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

Complete the gaps with a word according to the text.

_____ the roundabout turn left.

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

Complete the gaps with a word according to the text.

Then _____the first left on to Green Street.

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

Complete the gaps with a word according to the text.

Go ___ the traffic lights and take the ____ right on to King’s Road

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

04006qtr-848d-229x183.jpg

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

04006quq-281f-237x188.jpg

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

04006qvk-18d8-234x213.jpg

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

04006qwo-1de7-239x217.jpg

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

04006qxe-ade5-234x220.jpg

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.


П’ятикласник Назарій запропонував кілька заголовків до тексту. Який із цих заголовків найкраще відображає тему тексту?

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.

Після прочитання тексту Марійка зробила кілька висновків про його автора / авторку. Який висновок є хибним?

18:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.

Марина аналізує текст з погляду будови. Допоможи їй у цьому. Із яких частин складається прочитаний тобою текст про лелек?

19:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.

https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:SURGe+math_5_1+2022_10+type@asset+block@Ukr_lang_5_1_text.jpg

Розглянь світлину. Який абзац тексту Матвійко міг би доречно проілюструвати цією світлиною?

20:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.

Переказ легенди в абзаці 4 є

21:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.

Який стиль мовлення використовує автор / авторка тексту для переказу легенди про те, чому в лелек чорні крила (абзац 4)?

22:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.

У якому значенні вжито слово герой у першому реченні абзацу 4?

23:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.

У переносному значенні в тексті вжито прикметник, підкреслений у рядку

24:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.

Синонімами є всі наведені нижче слова, ОКРІМ

25:

З однією правильною відповіддю

1 з 28 балів

(1) Бусол, жабоїд, веселик, боцюн, гайстер… Як тільки не називають лелеку в різних регіонах України! А на Житомирщині навіть існує повір’я, що лелеки мають людські імена. Якщо покликати птаха на його ім’я, той неодмінно поверне голову.

(2) Лелек здавна шанували різні народи світу. Вони присвоювали їм магічні властивості.

(3) Слов’янські та балтійські народи віддавна вважали чорногуза символом добробуту й щасливої долі. Тож якщо на сільській хаті з’являлося гніздо, то на родину, яка мешкала в цій хаті, чекали злагода, здоров’я та гарний урожай. Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають.

(4) Лелеку завжди змальовували добрим героєм у народних казках, легендах. Одна з них цікаво розповідає, чому в лелек чорні крила. Якось у хатині, де жила сім’я з двома немовлятами, сталася пожежа. Лелеки, що мешкали на солом’яній стрісі будинку, заметушилися, почали кликати на допомогу. Батьки працювали в полі, тож не могли побачити, що сталося в їхньому домі. Тоді чорногузи кинулися до обійстя й винесли переляканих дітей із вогнища. Відтоді в лелек червоні ноги та дзьоб. А кінчики крил, обпечені в пожежі, – чорні.

(5) Цікаво зустрічали повернення з вирію лелек у Німеччині. Тут навесні влаштовували гуляння, гамірні святкові походи, дзвонили у дзвони. Учнівству замість уроків читали казки. Юрми безтурботних дітей крокували вулицями, усі веселилися та розважалися. А в Стародавній Греції люди, коли бачили першого лелеку, опускалися на коліна.

(6) У Марокко вірили, що лелеки – це люди, які прилітають з далекого острова прекрасними птахами. А коли вони повертаються пізно восени додому, знову набувають людської подоби. Люди в Туреччині гадали, що лелече гніздо – оберіг від блискавок і пожеж. Вірмени сприймали лелеку як священного, що захищає поля й приносить тепло. А якщо спитати в наших близьких сусідів поляків, то вони скажуть, що ці птахи розганяють дощові хмари.

Слова, що підкреслені в реченні Старожили переконані, що лелеки селяться тільки в хороших, працьовитих людей, а домівки злих і лінивих оминають, є

26:

На встановлення відповідності

3 з 28 балів

Установи відповідність між словом (1–3), ужитим у тексті, та фразеологізмом (А–Г), яким це слово можна замінити.

Слово
Фразеологізм
1

працювати

А

крутитися як в'юн на сковорідці

2

метушитися

Б

гнути спину

3

крокувати

В

ударити по рукам

Г

дорогу міряти

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Контроль читання. А2

Контроль читання. А2

259

Аватар профіля Каргіна Олександра Володимирівна
Англійська мова
6—9 клас

25 грн

Контроль навичок аудіювання 11клас англ мова

Контроль навичок аудіювання 11клас англ мова

351

Аватар профіля Міхєєва Вікторія Олександрівна
Англійська мова
11 клас

25 грн

Контроль навичок аудіювання 9 клас (Listening)

Контроль навичок аудіювання 9 клас (Listening)

440

Аватар профіля Міхєєва Вікторія Олександрівна
Англійська мова
9 клас

58 грн

Контроль навичок аудіювання 3 клас II семестр

 Контроль навичок аудіювання 3 клас II семестр

249

Аватар профіля Полякова Юлія Костянтинівна
Англійська мова
3 клас

25 грн

Контроль навичок сприймання на слух (Аудіювання)8 клас

Контроль навичок сприймання на слух (Аудіювання)8 клас

203

Аватар профіля Солощенко Тетяна Володимирівна
Англійська мова
7—9 клас

25 грн

Схожі тести

be singular

be singular

826

Аватар профіля Мовчан Лариса Єгорівна
Англійська мова
5 клас

GE B2 Unit 1 Use of English

GE B2 Unit 1 Use of English

976

Аватар профіля Іваненко Олеся Вікторівна
Англійська мова
10—11 клас

Present Tenses (Simple and Continuous)

Present Tenses (Simple and Continuous)

1106

Аватар профіля Бєловолова Тетяна Володимирівна
Англійська мова
9—11 клас

GE B2 Unit 1 Vocabulary 3

GE B2 Unit 1 Vocabulary 3

515

Аватар профіля Іваненко Олеся Вікторівна
Англійська мова
10—11 клас

GE B2 Unit 1 Vocabulary 2

GE B2 Unit 1 Vocabulary 2

408

Аватар профіля Іваненко Олеся Вікторівна
Англійська мова
10—11 клас