Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Діти та війна: практичні поради щодо стабілізації емоційного стану
»
Взяти участь Всі події
Тест:

(Копія) Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми" 5 клас

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Поняття алгоритм, виконавець, команда.

Базові структури алгоритмів:лінійні(слідування), розгалужені, циклічні.

команди в середовищі Scratch

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Поняття алгоритм, виконавець, команда.

Базові структури алгоритмів:лінійні(слідування), розгалужені, циклічні.

команди в середовищі Scratch

Тест містить питання скопійовані з: Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми" 5 клас.

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Виконавця алгоритму в програмі Scratch називають...

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Окрема вказівка для виконавця - це...

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Алгоритм - це...

4:

З кількома правильними відповідями

3 з 29 балів

Базовими алгоритмічними структурами є:

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Алгоритм у якому передбачається багаторазове виконання одного й того ж самого набору команд називають...

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента:

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві вибирати подальші дії, залежно від істинності певного висловлювання називається...

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Яку алгоритмічну структуру було використано при написанні проекту?

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Кожна команда лінійного алгоритму обов'язково

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Система команд виконавця це

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Для створення алгоритму з визначеною кількістю повторень використовують блок...

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Що буде результатом виконання даної програми?

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Щоб змінити зовнішній вигляд спрайта потрібно обрати групу команд...

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Якщо команди у скрипті виконуються одна за одною без повторень і пропусків, то така структура називається...

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Виконавцями алгоритмів можуть бути:

18:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

На якій з блок-схем зображено алгоритм з повторенням

19:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Для організації повного розгалуження необхідно використати команду...

20:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Продовжити речення :" Розгалуження - це...

21:

З кількома правильними відповідями

4 з 29 балів

Алгоритми можуть бути подані такими способами:

22:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Який тип алгоритму запрограмовано (див. малюнок)?

23:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

24:

З однією правильною відповіддю

1 з 29 балів

Яку кнопку потрібно натиснути, щоб зупинити програму у Scratch?

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми" 5 клас

Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми"   5 клас

40

Аватар профіля Shinjagina Lena
Інформатика
5 клас

35 грн

Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми" 5 клас

Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми" 5 клас

284

Аватар профіля Бреусова Надія Юріївна
Інформатика
5 клас

25 грн

Алгоритми та програми 5 клас НУШ підсумковий тест

Алгоритми та програми 5 клас НУШ підсумковий тест

15

Аватар профіля Лень Олена Миколаївна
Інформатика
5 клас

50 грн

Підсумковий тест на тему "Алгоритми і програми" (9 клас)

Підсумковий тест на тему "Алгоритми і програми" (9 клас)

101

Аватар профіля Мельник Сніжана Валеріївна
Інформатика
9 клас

33 грн

Підсумковий тест "Алгоритми та програми"

Підсумковий тест "Алгоритми та програми"

22

Аватар профіля Гусарь Олена Артурівна
Інформатика
7 клас

20 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2509

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1419

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

671

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

350

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

312

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас