Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Зона відповідальності команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП на кінець навчального року
»
Взяти участь Всі події
Тест:

(Копія) (Копія) "Біологія як наука. Біологічні системи" (9 клас)

13.09.2022
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Максимальна кількість балів за тестування - 37. Максимальна оцінка - 11 балів.

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Максимальна кількість балів за тестування - 37. Максимальна оцінка - 11 балів.

Тест містить питання скопійовані з: (Копія) "Біологія як наука. Біологічні системи" (9 клас).

1:

З кількома правильними відповідями

2 з 19 балів

Термін "біологія" запропонували:

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Предметом вивчення біології є:

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Науково обгрунтоване припущення, що висувають для пояснення факту, який безпосередньо не спостерігається - це:

4:

На встановлення відповідності

4 з 19 балів

Установіть у відповідність накові поняття з прикладами, які їх ілюструють:

1

Факт

А

Життя на Землі походить з неживої природи

2

Гіпотеза

Б

Кров людини має червоний колір

3

Теорія

В

"Усе пов'язане з усім"

4

Закон

Г

Узагальнення фактів про клітинну будову живого

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Наука, що вивчає видову різноманітність живих істот, називається:

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Історія Нобелівської премії в галузі фізіології або медицини розпочалася 1901 року відзначенням унеску Еміля Адольфа фон Берінга (Німеччина) за праці, присвячені сироватковій терапії, передусім за її застосування в лікуванні дифтерії. Науковець уводив сироватку крові морських свинок, що перехворіли й одужали, тваринам, які захворіли. У результаті хворі тварини одужували. Дослідник зробив висновок: у крові тварин, які перехворіли, міститься антитоксин, що нейтралізує токсин дифтерійної палички.

Який метод застосовано науковцем?

7:

На послідовність

4 з 19 балів

Визначте послідовність розташування основних етапів розвитку біології:

Епоха виникнення біології та початку її диференціації

Епоха практичних донаукових знань

Епоха синтезу наукових біологічних знань

Епоха проникнення в біологічний мікросвіт і розкриття суті життя

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Наукову систематику заснував:

Карл Линней - читайте на ОРХИС 🌼

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Здатність біосистем підтримувати та відновлювати відносну сталість свого складу та перебігу функціональних процесів після їхньої зміни, - це:

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Здатність біосистем утворювати нові складові частини замість старих на основі генетичної інформації, зпкладеної в нуклеїнових кислотах, - це:

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

На рисунку зображено три біологічні об'єкти, позначені цифрами.

020146lr-b451-446x144.png

Укажіть правильну послідовність об'єктів за підвищенням рівня організації живого.

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 19 балів

Метод біологічних досліджень, що ґрунтується на спостереженні, широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до XVIII століття біологи використовували його, намагаючись узагальнити результати спроб систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах за його допомогою відкривають нові види організмів, досліджують макро- й мікроструктури. Укажіть цей метод.

Рефлексія від 29 учнів

Сподобався:

23 6

Зрозумілий:

22 7

Потрібні роз'яснення:

25 4
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Біологія як наука. Рівні організації біологічних систем

Біологія як наука. Рівні організації біологічних систем

238

Аватар профіля Іванова ВІра МиколаЇвна
Біологія
9 клас

33 грн

Узагальнення знань: "Надорганізмові біологічні системи" 9 клас. Біологія

Узагальнення знань: "Надорганізмові біологічні системи" 9 клас. Біологія

38

Аватар профіля Залозний Павло Васильович
Біологія
9 клас

19 грн

Біологія як наука

Біологія як наука

32

Аватар профіля Філіпчук Тетяна Анатоліївна
Біологія

35 грн

Біологія - комплексна наука про живу природу. Рівні організації біологічних систем. Основні методи біологічних досліджень.

Біологія - комплексна наука про живу природу. Рівні організації біологічних систем. Основні методи біологічних досліджень.

93

Аватар профіля Кондратенко Наталія Олександрівна
Пізнаємо природу
9 клас

20 грн

Самостійна робота з тем: "Біологія як наука", "Біологічні системи. Біологічне пізнання", "Хімічний склад живого. Неорганічні сполуки", "Вода"

Самостійна робота з тем: "Біологія як наука", "Біологічні системи. Біологічне пізнання", "Хімічний склад живого. Неорганічні сполуки", "Вода"

69

Аватар профіля Кічула Дарія Володимирівна
Біологія
8 клас

25 грн

Схожі тести

Будова рослинної і тваринної клітини.

Будова рослинної і тваринної клітини.

1077

Аватар профіля Дузенко Алла Станіславівна
Біологія
7 клас

9 клас. Тестування з теми "Вступ"_ 2 варіант

9 клас. Тестування з теми "Вступ"_ 2 варіант

491

Аватар профіля Макаренко Ірина Валентинівна
Біологія
9 клас

Вступ (профіль) 10 клас

Вступ (профіль)  10 клас

776

Аватар профіля ПІнаєва Тетяна Сергіївна
Біологія
10 клас

Спадковість і мінливість. Мутації і модифікації.

Спадковість і мінливість. Мутації і модифікації.

386

Аватар профіля Яковенко Зоя Михайлівна
Біологія
10 клас

Друга сигнальна система та еволюція. Подразливість і пристосування до умов середовища

Друга сигнальна система та еволюція.  Подразливість і пристосування до умов середовища

481

Аватар профіля Галінський Олексій Миколайович
Біологія
11 клас