Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
Із заповненням пропусків у тексті
Доповни правило про дієслово.
Дієслово називає і відповідає на запитання що робити? що зробити? та інші.
№2:
З кількома правильними відповідями
Познач усі дієслова.
№3:
З однією правильною відповіддю
Обери словосполучення дієслова з іменником.
№4:
З вибором правильної відповіді у тексті
Прочитай текст. Постав запитання до підкреслених дієслів.
Пеппі [(що зробила?), (що зробити?), (що зроблять?)] спробувала [(що робить?), (що зробити?), (що зробила?)] навчити пана Нільсона [Що роблять?, Що робити?, Що зроблять?] танцювати, але той не [Що робив?, Що робити?, Що зробив?] захотів. Пеппі [Що зробила?, Що зробить?, Що робити?] поміркувала, чи не [(що зробити?), (що роблять?), (що зробила?)] навчити танцювати коня, але натомість [Що робить?, Що робила?, Що зробила?] залізла в ящик, де [Що робили?, Що роблять?, Що робити?] лежали дрова, і закрилася лядою. Так і [Що робитимуть?, Що робить?, Що зробив?] захопив її вечір.
№5:
На встановлення відповідності
Встанови послідовність дій у рецепті “Фруктового салату”.
Насамкінець додай йогурт та усе перемішай.
4
Спочатку очисти фрукти від шкірки.
1
Потім виріж серединку яблук, а мандаринки розділи на дольки.
2
Смачного.
5
Після того поклади всі фрукти в салатницю.
3
№6:
З полем для вводу відповіді
Добери до кожного іменника спільнокореневе слово – дієслово, що відповідає на питання ЩО РОБИТИ?
Зразок. Крик – кричати.
Праця –
Шум –
Малюнок –
№7:
З однією правильною відповіддю
Познач дієслова антоніми.
№8:
З кількома правильними відповідями
Уважно переглянь відео. Познач дієслова, які ти почуєш.
№9:
З однією правильною відповіддю
Прочитай уважно текст.
Колись моряки у далеких подорожах страждали від цинги. Ця хвороба була наслідком нестачі вітамінів. Адмірал Орлов наказав видати кожному матросу по лимону. Але ті потайки викидали цей кислий фрукт. Тоді офіцери змушували матросів їсти лимони у їх присутності. Коли хвороба відступила, моряки оцінили корисні властивості лимонів.
Як ти розумієш значення дієслова оцінили?
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: