Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Діти та війна: практичні поради щодо стабілізації емоційного стану
»
Взяти участь Всі події
Тест:

(Копія) Аудіювання і читання мовчки текстів, що містять займенники; з’ясування ролі займенників у цих текстах (практично)

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Матеріал допоможе вчителю перевірити оволодіння навичками учнів 6 класу читання художнього тексту, розвивати логічне й образне мислення, уяву, слухову та зорову пам’ять, збагачувати та уточнювати словниковий запас,формувати комунікативні вміння.

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Прочитати текст, дати відповіді на тестові запитання.

Митрополит

Козацька сотня нудилася без діла: ніхто не знав, навіщо її сюди викликано. У повітрі плавав сизий димок від люльок, знічев’я плелися билиці-небилиці. Прив’язані до молодих лип коні нетерпляче били копитом.

Тут хлопці побачили митрополита в легкому козацькому одязі з двома пістолями за широким поясом. Рудий довготелесий козак аж зігнувся навпіл від сміху, а оселедець на його голові зателіпався в такт його реготові:

- Ой рятуйте, люди добрі! Кінець світу – батюшки пішли в козаки! Сиділи б ото, отче, дома та молилися б за нас!

Петро відчув, як кров скипає йому в жилах. Він подумки помолився Святій Богородиці, щоб та надала йому сил оволодіти собою. Правиця мимоволі лягла на пістоль, проте наступної миті він отямився. Зрештою він нічого не мав проти свого кривдника. Та й чи було це кривдою?

- Бери шаблю, циганська твоя мати! Зараз я подивлюся, який з тебе козак, - підступаючи до нього, процідив крізь зуби рудий. Для нього було, мабуть, однаково – що циган, що молдаванин. До того ж серед київських міщан ходили уперті чутки, що митрополит їхній з циган.

Мовчки Петро поклав на землю пістолі, скинув жупан. Його натреновані очі зупинилися саме на тій шаблі, яка була йому потрібна. Її власник, молодий хвацький козак, зрозумівши, чого хоче митрополит, повільно витяг її з піхов, узяв за блискуче відточене лезо і простяг уперед.

Перші два удари Петро відбив порівняно легко. “Добрий рубака”, - відзначив він про себе, уважно вивчаючи супротивника. Козак справді фехтував майстерно, але боротьба надто поглинала його, і за якусь мить він мусив зробити те, до чого невідворотно вів його Петро, виманюючи на себе. І ось, коли шабля рудого зависла у витягнутій руці, митрополит зробив раптовий випад і кінцем своєї шаблі ніби гаком зловив зброю супротивника. Потім, укладаючи всю силу в руку – тут головне самому втримати шаблю, - гвинтом вивів її вгору. Зблиснувши на сонці, шабля вилетіла з руки козака і, черкнувши по бруківці, викресала іскри.

Запанувала тиша. Козак не міг отямитися. Здивовано кліпаючи очима, він потирав кисть правиці.

- Оце так митрополит! – голосно сказав хтось. – Оце так батюшка! Святий отче, чи ви не з козаків? Чи не вчилися ви так орудувати шаблею в нашого Богуна? - захоплено вигукували хлопці, оточивши Петра.

- Було в моєму житті всього доволі, - якось загадково мовив митрополит і, підійшовши до рудого козака, ляснув того по плечу:

- Тримай шаблю міцніше! З професійною точністю, за якою вгадувався колишній офіцер, він поставив завдання сотні: слід було відбити собор, який тримали в руках уніати. Чернець підвів коня. Коротко кинувши: “На коней!”, Петро Могила поставив ногу в стремено, вкинув тіло в сідло. Сотня полетіла вслід вершникові (За О.Білодідом; 425 сл.).

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Нудилася без діла

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Прив’язані до молодих лип коні

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

хлопці побачили митрополита

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Рудий довготелесий козак запропонував:

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Митрополит подумки помолився

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Серед київських міщан ходили уперті чутки, що митрополит їхній

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Петро поклав на землю пістолі, скинув жупан

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Петро відбив порівняно легко

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Що подумав митрополит про свого суперника?

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Козак справді фехтував майстерно, але

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

На запитання "Святий отче, чи ви не з козаків? Чи не вчилися ви так орудувати шаблею в нашого Богуна?", митрополит відповів, що

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Митрополит - це

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Підсумкова робота за групою результатів ГР 2 «Працює з текстом». ЧИТАННЯ МОВЧКИ ТЕКСТУ, ЩО МІСТИТЬ ЗАЙМЕННИКИ. З'ЯСУВАННЯ РОЛІ ЗАЙМЕННИКІВ У ТЕКСТІ(ПРАКТИЧНО) 6 КЛ. НУШ

Підсумкова робота за групою результатів ГР 2 «Працює з текстом». ЧИТАННЯ МОВЧКИ ТЕКСТУ, ЩО МІСТИТЬ ЗАЙМЕННИКИ. З'ЯСУВАННЯ РОЛІ ЗАЙМЕННИКІВ У ТЕКСТІ(ПРАКТИЧНО) 6 КЛ. НУШ

373

Аватар профіля Голодняк Лідія Іванівна
Українська мова
6 клас

66 грн

Читання мовчки тексту, що містить займенники

Читання мовчки тексту, що містить займенники

245

Аватар профіля Міщененко Олена Іванівна
Українська мова
6 клас

30 грн

Підсумкова робота за групою результатів ГР 1 «Усно взаємодіє». АУДІЮВАННЯ ТЕКСТУ, ЩО МІСТИТЬ ЗАЙМЕННИКИ. З'ЯСУВАННЯ РОЛІ ЗАЙМЕННИКІВ У ТЕКСТІ(ПРАКТИЧНО) 6 КЛ. НУШ

Підсумкова робота за групою результатів ГР 1 «Усно взаємодіє». АУДІЮВАННЯ ТЕКСТУ, ЩО МІСТИТЬ ЗАЙМЕННИКИ. З'ЯСУВАННЯ РОЛІ ЗАЙМЕННИКІВ У ТЕКСТІ(ПРАКТИЧНО) 6 КЛ. НУШ

481

Аватар профіля Голодняк Лідія Іванівна
Українська мова
6 клас

66 грн

Аудіювання тексту, що містить займенники

Аудіювання тексту, що містить займенники

227

Аватар профіля Міщененко Олена Іванівна
Українська мова
6 клас

30 грн

Аудіювання, що містить займенники

Аудіювання, що містить займенники

16

Аватар профіля Остренко Марина
Українська мова
6 клас

33 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

2254

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

994

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

837

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

1401

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

1492

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас