Тест:

Контрольна робота. РІВНЯННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

07.05.2024
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Джерела використаної інформації: розкрити закрити
1. Самостійні та контрольні роботи з математики для пілотних 5 класів
Нової української школи : У 9-ти частинах : Навчальний посібник / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова, О. М. Коломієць, З. О. Сердюк, Ю. В. Рудніцька; за ред. Н. А. Тарасенкової. – Частина 3. – К. : УОВЦ «Оріон», 2021.
2. https://www.miyklas.com.ua/
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Розв’яжіть рівняння: (25 – 4х) ⋅ 2 + 8 = 18.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Знайдіть швидкість руху човна за течією річки, якщо власна швидкість човна 12 км/год, а швидкість течії — 4 км/год.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Купили 2 кг печива й 1 кг цукерок і за всю покупку заплатили 50 грн. Скільки коштує кілограм цукерок, якщо цукерки дорожчі за печиво на 8 грн?

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Учень задумав число х. Якщо до нього додати 5 і результат помножити на 3, то отримаємо 21. Яке з поданих рівнянь відповідає умові задачі?

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

5:

З полем для вводу відповіді

1 з 11 балів

Відстань між двома містами становить 390 км. З них одночасно виїхали назустріч один одному два автобуси й зустрілися через 3 год. Знайдіть швидкість кожного автобуса, якщо швидкість одного з них на 10 км/год менша, ніж швидкість іншого.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

6:

З полем для вводу відповіді

1 з 11 балів

Одна сторона прямокутника удвічі більша за іншу сторону. Знайдіть площу прямокутника, якщо його периметр дорівнює 54 см.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

7:

З полем для вводу відповіді

1 з 11 балів

Периметр квадрата дорівнює 280 см. На скільки зміниться площа цього квадрата, якщо сторону збільшити на 5%?

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Спортивні змагання тривали 3 дні. Першого дня в них взяло участь 34% усіх учасників, другого дня – 30%, а третього – решта 135 людей. Скільки всього було учасників змагань?

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

9:

З полем для вводу відповіді

1 з 11 балів

Катер пливе за течією. Знайди швидкість катера, якщо швидкість течії 2 км/год, а власна швидкість катера становить 2600 % швидкості течії.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

10:

З полем для вводу відповіді

2 з 11 балів

За 10 днів швейна фабрика має пошити 360 костюмів. Проте на фабриці щодня шилина 9 костюмів більше. На скільки днів раніше запланованого швейна фабрика виконала завдання? Скільки костюмів треба шити на фабриці щодня для того, щоб завершити роботу за 6 днів?

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-и).

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

0 1

Потрібні роз'яснення:

1 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Контрольна робота "Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь"

Контрольна робота "Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь"

422

Аватар профіля Маліков Володимир Юрійович
Математика
6 клас

20 грн

Контрольна робота. Рівняння. Розв'язування текстових задач.

Контрольна робота. Рівняння. Розв'язування текстових задач.

151

Аватар профіля Тодоренко Оксана Василівна
Математика
6 клас

33 грн

Підготовка до тематичної контрольної роботи: "Розв'язування рівнянь та задач"

Підготовка до тематичної контрольної роботи: "Розв'язування рівнянь та задач"

52

Аватар профіля Беркут Юлія Іванівна
Алгебра
7 клас

33 грн

Контрольна робота. Рівняння. Розв'язування рівнянь з однією змінною.

Контрольна робота. Рівняння. Розв'язування рівнянь з однією змінною.

136

Аватар профіля Карпюк Ольга Василівна
Математика
6 клас

30 грн

Контрольна робота "Всі дії з раціональними числами. Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь." І варіант

Контрольна робота "Всі дії з раціональними числами. Рівняння. Розв'язування задач за допомогою рівнянь." І варіант

300

Аватар профіля Томашевська Марина Ігорівна
Математика
6 клас

33 грн

Схожі тести

Приклади

Приклади

1115

Аватар профіля Прасол Олена Сергіївна
Математика
3 клас

Самостійна робота "Рівняння"

Самостійна робота "Рівняння"

1620

Аватар профіля Здоренко Іван Петрович
Математика
6 клас

Задачі та рівняння (повторення за 5 клас)

Задачі та рівняння (повторення за 5 клас)

1188

Аватар профіля Берлоус Ірина Анатоліївна
Математика
6 клас

Область визначення та множена значень функції

Область визначення та множена значень функції

435

Аватар профіля Паламарчук Інна Олександрівна
Математика
I курс

Границя функції

Границя функції

1589

Аватар профіля Томин Галина Богданівна
Математика
10 клас