Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Зона відповідальності команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП на кінець навчального року
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Контрольна робота. Речення як комунікативна одиниця

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Спонукальним є речення:

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Складним є речення:

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Поширеним є речення:

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Поширеним є речення:

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Простим є речення:

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Поширеним є речення:

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Складним є речення:

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

(1) Після не/довгої темної ночі починало світати. (2) Край неба вже горів не/рожевим огнем, а ясно-червоним полум’ям. (3) Промайнула хвилина, друга – і пучок жовтогарячого світла заіскрився, розливаючись по горах і лісах. (4) Повітря було кришталево чисте, прозоре. (5) Сонце обливало землю яскравим світлом, гріло, пестило теплом свого проміння. (6) Обізвалася трава не/впевненими голосами тисячі тендітних мешканців: коників, джмелів, комариків. (7) У повітрі бриніла не/перевершена жайворонкова пісня. (8) Прокинулось усе.

Складним є речення

9:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

(1) Людина загубила кому й почала боятися складних речень, шукаючи простенькі фрази. (2) За примітивними репліками прийшли елементарні думки. (3) Потім вона проґавила знак оклику й стала говорити монотонно, з однаковою інтонацією. (4) Пізніше людина десь «посіяла» знак питання й припинила запитувати: жодні події не цікавили її, де б вони не відбувалися: у космосі, на землі чи навіть у власній квартирі. (5) Ще через кілька років наша роззява загубила […] і перестала пояснювати іншим свої вчинки. (6) Бідолаха не могла висловити жодної ідеї, увесь час когось цитувала користуючись лише лапками, а згодом не стало і їх, у неї залишилася тільки крапка. (7) Бережіть розділові знаки…

Спонукальним є речення

10:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…

Простим є речення

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Але згадаймо, що в дитинстві творчими були всі, однак з плином часу й зміною обставин розчарувалися у своїх здібностях.

А от сучасні вчені стверджують, що не варто зневірюватись: у кожного з нас є вартісні ідеї, а креативність подібна до м’язів: що частіше її застосовуєш, то краще розвиваєш.

Інноваційність і творчість – виразні рушії успіху в діловому світі та чи не найцінніші якості лідерів сьогодення.

Тож до науковців варто дослухатися: може, і не кожен із нас митець, але, якщо є бажання, усі однозначно здатні бути по-справжньому творчими юристами, лікарями, маркетологами чи керівниками.

Більшість із нас схильна наділяти цими рисами тих, кого традиційно вважають творчими людьми, а саме фахових художників, скульпторів, дизайнерів тощо.

Простим є речення, позначене

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Кожен охочий може взяти собі такий пакетик і посіяти його вміст біля своєї домівки, а завдяки цьому вдасться виростити 36 000 польових рослин, які, приваблюючи метеликів, сприятимуть збереженню популяції.

Навіть такий незвичний спосіб підтримки комах має насправді величезне значення, оскільки від диких запилювачів залежить як сільське господарство Великої Британії, так й екосистема Британських островів загалом.

Ці постери, кожен з яких має 3 000 відривних пакетиків з насінням польових рослин, розмістили в різних районах Лондона.

Щоб хоч якось зарадити цій небезпеці, один з косметичних брендів, як повідомляє видання «The Drum», створив оригінальні рекламні постери з насінням.

Після потужних весняних штормів, у Великій Британії майже двадцять відсотків видів метеликів опинилися під загрозою зникнення.

Простим є речення, позначене

Рефлексія від 3 учнів

Сподобався:

2 1

Зрозумілий:

2 1

Потрібні роз'яснення:

2 1
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2. Словосполучення. Речення як комунікативна одиниця

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2. Словосполучення. Речення як комунікативна одиниця

441

Аватар профіля Бодоряк Іванна Василівна
Українська мова
8 клас

30 грн

Контрольна робота "Текст як одиниця мовлення"

Контрольна робота "Текст як одиниця мовлення"

29

Аватар профіля Басій-Волошина Валентина Володимирівна
Українська мова
9 клас, дорослі та змішані

33 грн

Контрольна робота "Текст як одиниця мовлення"

Контрольна робота "Текст як одиниця мовлення"

316

Аватар профіля Фасуляк Юлія Русланівна
Українська мова
9 клас

25 грн

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Текст. Речення.

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Текст.  Речення.

41

Аватар профіля Ситнікова Вікторія Олександрівна
Українська мова
3 клас

35 грн

Контрольна робота № 6. "Складне речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення"

Контрольна робота № 6. "Складне речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення"

45

Аватар профіля Писаренко Олена Вікторівна
Українська мова
9 клас

33 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

2236

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

987

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

803

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

1370

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

1467

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас