Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Вказати, на якому малюнку зображено прямокутну систему координат:
№2:
З однією правильною відповіддю
Положення точки на координатній площині визначається:
№3:
З однією правильною відповіддю
Точка А має координати:
№4:
З однією правильною відповіддю
Точка В має координати
№5:
З однією правильною відповіддю
Вказати точку, розташовану у третьому координатному куті (третій чверті)
№6:
Пошук на зображенні
Знайти на малюнку точки з координатами:
(4;4)
(5;0)
(-4;-2)
(0;-2)
№7:
Сортування по категоріях (перетягування в кошик)
Розподілити точки з вказаними координатами згідно координатних кутів (чвертей), яким вони належать:
№8:
На встановлення відповідності
Встановити відповідність між точками і їх координатами:
А
(-4;1)
В
(-2;-2)
С
(2;3)
D
(3;2)
(3;-1)
№9:
З однією правильною відповіддю
Паралельні прямі зображені на рисунку
№10:
З однією правильною відповіддю
Перпендикулярні прямі зображені на рисунку
№11:
З однією правильною відповіддю
У даному прямокутнику паралельними є сторони
№12:
З однією правильною відповіддю
У даному прямокутнику перпендикулярними є сторони
№13:
Із заповненням пропусків у тексті
Прямі a i b паралельні. Пряма с перпендикулярна до прямої а. Тоді прямі с і b між собою .
№14:
З однією правильною відповіддю
Паралельними є відрізки
№15:
З однією правильною відповіддю
Вказати перпендикулярні прямі
№16:
На встановлення відповідності
Встановити відповідність
вісь абсцис
точка О
вісь ординат
Ох
(х;у)
Оу
№17:
З однією правильною відповіддю
Користуючись графіком, знайти час t, коли температура Т дорівнювала 30С
№18:
З полем для вводу відповіді
На рисунку зображено графік зміни температури повітря протягом доби. Впродовж скількох годин температура повітря була вищою 00С ?
Записати лише число.
№19:
Множинне введення тексту
На рисунку зображено графік руху туриста. Визначити протягом якого часу (в годинах) турист відпочивав?
Записати лише число.
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: