Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування національного світогляду особистості: творчі завдання для дистанційного та очного навчання
»
Взяти участь Всі події

Ігрові проекти Скретч 2

Інформатика

Для кого: 6 Клас

128 проходжень

5 запитань

13.04.2021

383

3

0

Завантажити тест
Вміст тесту:

Опис, який учні побачать перед початком тестування

Продовжуємо роботу над ігровим проектом.

Для того, щоб водолазу й акулі було цікавіше, ми додали ще один персонаж - Зірку. Тепер водолаз може збирати

У

читати все
Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 8%

Скільки спрайтів додано у проект на даному етапі?

0200u54r-9f88-265x149.png

Запитання №2 пошук на зображенні Балів: 8%

У якій вкладці можна створити змінну-лічильник, яка рахуватиме зароблені водолазом бали?

Запитання №3 з вибором правильної відповіді у тексті Балів: 33%

0200u55s-bd2c-440x354.png

Розгляньте уважно малюнок та проаналізуйте даний фрагмент програми.

  1. У даному фрагменті використано __________________ (Варіанти:безумовний цикл, цикл з лічильником, цикл з передумовою).

  2. У даному фрагменті ________ (Варіанти:повне, неповне)розгалуження вкладене у тіло циклу.

  3. Значення лічильника зміниться за умови, що ________________________________ (Варіанти:водолаз торкнеться зірки, користувач натисне клавішу, пройде 1 секунда від початку гри)

  4. якщо водолаз торкнеться зірки, то вона _____________________________________ (Варіанти:сховається і з'явиться в іншому місці, зникне назавжди зі сцени)

  5. місце, у якому з'являється зірка, _______________________________________ (Варіанти:обирається випадковим чином комп'ютером, обирає користувач, задається положенням водолаза)

Запитання №4 з вибором правильної відповіді у тексті Балів: 33%

0200u58b-d732-428x518.png

Розгляньте уважно скрипт, написаний для зірки, та продовжіть речення.

  1. Якщо акула торкнеться зірки, то кількість балів, набраних водолазом ________________ (Варіанти:зменшиться на 1, не зміниться, збільшиться на 1)

  2. Якщо акула з'їла зірку, то зірка ________________________ (Варіанти:з'явиться в іншому місці, більше не з'явиться)

  3. У даному фрагменті використано _ (Варіанти:1, 2, 3)________ (Варіанти:повних, неповних) розгалуження, вкладених у __________________ (Варіанти:безумовний цикл, цикл з лічильником, повне розгалуження)

  4. Для того, щоб перейти на інший рівень, водолаз повинен ________________________________________ (Варіанти:зібрати 5 зірок, втекти від акули, протриматись 5 хвилин, щоб його не з'їли)

Запитання №5 на встановлення відповідності Балів: 17%

З'єднайте блок з його назвою.

Блок
1

0200u5d6-92ab-209x89.png

2

0200u5d9-f43a-163x123.png

3

0200u5dd-5ff3-209x119.png

4

0200u5dw-a441-183x126.png

5

0200u5dy-9294-141x121.png

Назва
А

безумовний цикл

Б

цикл з лічильником

В

повне розгалуження

Г

неповне розгалуження

Д

цикл з передумовою

Опис тесту (учням цей опис не показується):

Продовжуємо роботу над ігровим проектом.

Для того, щоб водолазу й акулі було цікавіше, ми додали ще один персонаж - Зірку. Тепер водолаз може збирати зірки і заробляти бали, а акула, звісно, йому першкоджає.

Уважно читайте завдання та не поспішайте з відповіддю.

Рефлексія від 1 учня

Сподобався

1 0

Зрозумілий

1 0

Потрібні роз'яснення

1 0