Тест створено з метою демонстрації, як можна оформлювати завдання, використовуючи тип запитання «З полем для вводу відповіді (множинний запис)».
Конструктор тестів
Тест створено з метою демонстрації, як можна оформлювати завдання, використовуючи тип запитання «З полем для вводу відповіді (множинний запис)».
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
Множинне введення тексту
Прочитайте та оберіть зі списку тільки назви квітів. Випишіть їх за порядком (кожне слово — окреме поле для відповіді).
Буряк, дуб, троянда, верба, гранат, жоржина, калина, броколі, тополя, косарик, артишок, стокротка, журавлина, кульбаба, липа.
№2:
Множинне введення тексту
Прочитайте загадки. Заповніть блоки з відповідями за схемою: загадка №1 — відповідь 1, загадка №2 — відповідь 2, загадка №3 — відповідь 3.
1
Довгі ноги, довгий ніс,
По болоті ходить скрізь.
2
Стоїть корито,
Повне води налите.
3
Через воду він проводить,
А сам з місця вік не сходить.
№3:
Множинне введення тексту
Складіть слова з кольорових літер. Кожне слово запишіть в блоки для відповідей (починайте пошуки з зеленого кольору та продовжуйте за порядком).
мсбиваятртеоцвьи
№4:
Множинне введення тексту
Прочитайте текст. Знайдіть слова з цифрами та оберіть серед них ті, що вказують на дію. Відповідь запишіть цифрою в поле для відповіді.
Погулявши(1) коло бджіл і наївшись огіркових пуп’янків, натрапив(2) я на моркву. Більш за все чомусь(3) любив я моркву. Вона росла(4) в нас рівними кучерявими рядочками скрізь поміж(5) огірків.
№5:
Множинне введення тексту
Оберіть речення, де є однорідні члени речення. Відповідь запишіть цифрою.
Чисте полуденне небо, і тихо-тихо, немовби все заснуло.
Жили ми в певній гармонії з силами природи.
Вони лізли одна на одну, переплітались, душились, дерлися на хлів, на стріху, повзли на тин, а гарбузи звисали з тину прямо на вулицю.
Приємно, коли весною вода заливає хату й сіни і всі бродять, приємно спати в човні, в житі, в просі, в ячмені, у всякому насінні на печі.
Я вийшов з провулка на вулицю в надії, що таки зустріну когось, кого б міг вшанувати.
№6:
Множинне введення тексту
Які пори року ви знаєте? Розгляньте малюнки. Запишіть назву кожного сезону (поєднайте підписи під зображеннями з полями для відповіді).
№7:
Множинне введення тексту
Розгадайте ребуси та запишіть відповіді у вказані комірки.
№8:
Множинне введення тексту
Розгляньте зображення. Випишіть назви овочевих культур (заповніть поля для відповідей по черзі, за тим порядком, як розміщені малюнки).
№9:
Множинне введення тексту
Розгляньте предмети. Оберіть з них музичні інструменти. Відповіді запишіть цифрами в комірки (вписуйте числа в порядку зростання).
№10:
Множинне введення тексту
Прослухайте пісню та дізнайтеся, скільки родичів має гарбуз. Хто така гарбузова господиня? Ким гарбузу приходяться буряки? Відповіді запишіть у комірки (одним словом).
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: